Bąbel-wafel może być znów hitem w nowym sezonie

Smaczny Białystok, Bąbel wafel może znów hitem nowym sezonie - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 27/02/2018 18:06

„Bąbel wafel” – lodowy hit ubiegłego lata, wchodzi do sieci LodyBonano. To prawdziwy rarytas i dla klientów i dla franczyzobiorców.

Czy ktoś jeszcze nie zna smaku „bąbel wafla”? W środku kultowy lód – świderek w dowolnym smaku, otoczony... No właśnie, cały sekret to ta otoczka, chrupiący, rumiany rożek z gofra. Ciepły jeszcze. A na to posypka! Ten deser okazał się lodowym przebojem ubiegłorocznego lata w Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy”. Dlatego w tym roku postanowiły go wprowadzić do swojej oferty także LodyBonano, marka która należy do tego samego producenta.

- „Bąbel wafel” wchodzi do naszych lodziarni od nowego sezonu – mówi Sylwia Korpacz, menadżerka do spraw marketingu firmy LodyBonano. – To nie jest pozycja obowiązkowa w menu każdej lodziarni w sieci. Mogą ją wprowadzić do swojej oferty ci franczyzobiorcy, którzy chcą poszerzyć i wzbogacić kartę. Wiąże się to z zakupem specjalnej maszyny do produkcji bąblowego wafla, więc jest to pewna inwestycja. Jednak zachęcamy do tego, bo pod koniec ubiegłego roku przeprowadziliśmy testy sprzedaży nowego produktu, które wypadły bardzo pozytywnie.

Testy prowadzone były w trzech lodziarniach w różnych regionach kraju: w Sopocie, Zamościu i Białymstoku. Wyniki sprzedaży wskazują, że „bąbel” może podnieść zyski punktu. Szczególnie dobrze sprzedawał się przed świętami Bożego Narodzenia. Jeśli zaś zimą znajdowali się amatorzy na nowe lodowe przysmaki, to w ciemno można obstawiać, że latem będzie ich jeszcze więcej.

Właściciele lodziarni, w których testowano „bąbel wafla”, relacjonowali, że klientom szczególnie się podobało to, że gofrowy rożek powstaje na ich oczach. Piecze się go na miejscu, tuż przed podaniem. A to dodatkowa atrakcja. Lody rozpływają się w ciepłym jeszcze waflu, tworząc tę uwodzicielską mieszankę ciepłego i zimnego, chrupiącego i płynnego.

Wiąże się to wprawdzie z dodatkowym zajęciem dla sprzedawcy i opanowaniem technologii produkcji nietypowego wafla (trzeba go formować w rożek na gorąco). Klient też musi chwilkę poczekać zanim jego deser będzie gotowy, ale walory smakowe wynagradzają mu tych kilka chwil zwłoki. Lodziarnie, w których testowany był nowy produkt, już zadeklarowały, że chcą go mieć u siebie na stałe.

Sieć LodyBonano poinformowała wszystkich swoich biznesowych partnerów o możliwości wprowadzenia „bąbla” do oferty. Zainteresowanie jest duże. Do końca stycznia z propozycji skorzystało prawie 50 franczyzobiorców, którzy zakupili ponad 80 gofrownic. Niektórzy z nich prowadzą po kilka punktów i zdecydowali się wprowadzić „bąbla” od razu do wszystkich. 

- Mamy środek zimy, a sprzedajemy lody. Spodziewamy się więc, że ruch w interesie zacznie się dopiero wiosną, a  jego szczyt przypadnie na lato – dodaje Sylwia Korpacz. – Szacujemy, że w tym roku „bąbel wafla” sprzedawać będzie zdecydowana większość lodziarni sieci LodyBonano.

(UD)

Reklama

Bąbel-wafel może być znów hitem w nowym sezonie komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"