Białostocka Playarena nabiera tempa i zyskała nowego partnera

12/12/2017 13:07
Co, gdzie, kiedy?, Białostocka Playarena nabiera tempa zyskała nowego partnera - zdjęcie, fotografia

Piłka nożna jest naszym sportem narodowym, który zachęca do aktywności kolejne pokolenia Polaków. Właśnie w celu promocji aktywnego trybu życia i rozwijania pasji domorosłych sportowców działa Playarena – liga, która aktywnie rozwija się również w Białymstoku. Kilka dni temu partnerem rozgrywek został DrTusz – białostocka firma znana z produkcji i sprzedaży wkładów do drukarek.

Liga Nike Playrena jest obecna w 80 polskich miastach. Jej cel jest jasny – zachęcić do gry każdego, niezależnie od umiejętności, wieku czy płci. Wszystko dla dobrej zabawy, promocji zdrowego trybu życia i rozwijania utalentowanych zawodników, którzy dotychczas nie mieli okazji zaprezentować swoich umiejętności w większym turnieju.

W rozgrywkach biorą udział 6-osobowe zespoły. Najlepsi mają szanse na rozgrywki na szczeblu ogólnopolskim, a nawet europejskim. Od listopada Liga Nike Playrena Białystok może pochwalić się oficjalnym Partnerem rozgrywek. W drugiej połowie miesiąca ambasador ligi nawiązał współpracę z firmą DrTusz.pl.

Obecna w Białymstoku rynku od 2004 roku firma, została założona przez dwóch kolegów z szkolnych lat – Marcina Janczewskiego i Grzegorza Drągowskiego. Nowy partner rozgrywek w Białymstoku oferuje sprzedaż oraz serwis drukarek, a także materiałów eksploatacyjnych. Panowie potrafią „wyleczyć” każdą drukarkę i podobno to stąd wziął się pomysł na DrTusza.

- W zespole pracowników DrTusza mamy bardzo wiele osób, które aktywnie uprawiają różne dyscypliny sportu – mówi Grzegorz Dragowski, jeden z założycieli firmy DrTusz.pl. – Szczególną popularnością cieszy się piłka nożna, co widać chociażby po elementach wystroju naszego sklepu stacjonarnego w Białymstoku. Ponadto, lubimy wspierać pożyteczne inicjatywy, które mają szansę przysłużyć się odkryciu lokalnych talentów i promują aktywność fizyczną, a właśnie za taką uważamy ligę Playarena.

Współpraca z DrTuszem jest dopiero pierwszym krokiem w rozwoju Białostockiej Ligi w tym sezonie. Po burzliwym okresie wakacyjnym, rewolucji w systemie rozgrywek oraz teamie ambasadorów liga rusza w dobrym kierunku, aby powrócić do grona najlepiej rozwiniętych i najlepiej zarządzanych lig w Polsce.

Jak zdradził nam Ambasador Playarena Białystok, Mateusz Ścieszko obecnie trwają przygotowania do turnieju mikołajkowego. Na wiosnę wystartuje nabór nowych zespołów. Poczynania ligi wszyscy zainteresowani mogą śledzić na Facebooku: https://www.facebook.com/PlayarenaBialystok/.

Kto wie? Może liga pasjonatów pomoże wyłonić piłkarskie talenty z Podlasia na miarę Roberta Lewandowskiego? W końcu kochamy football.

(K.)

Reklama

Białostocka Playarena nabiera tempa i zyskała nowego partnera komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"