Biedronka chce wprowadzić nowy system płatności

Fakty Białystok 13/04/2013 08:00

Najpopularniejsza sieć sklepów detalicznych w Polsce nieustannie zaskakuje swoich klientów nie tylko niskimi cenami oferowanych produktów. Być może już wkrótce wystartuje z dodatkową usługą. Dzięki niej za zakupy zapłacimy używając komórki.

Pierwsze testy systemu płatności za pomocą telefonu komórkowego miały miejsce już na początku tego roku. „Cashload” - jak nazwano usługę sprawdzano w Warszawskich sklepach. Być może jeszcze przed wakacjami z aplikacji będą mogli skorzystać klienci na terenie całego kraju.

Jak poinformowało nas biuro prasowe Jeronimo Martins Polska S.A, właściciela Biedronki - System płatności mobilnych mógłby stać się w przyszłości wygodną alternatywą dla drogich płatności kartami, szczególnie jeśli do niego dołączą inne podmioty. Chcemy, aby system, który zostanie wdrożony w sieci Biedronka, był maksymalnie wygodny dla klienta.

Z roku na rok rośnie liczba zwolenników bezgotówkowych form transakcji. Do tej pory portugalski dyskont nie chciał skorzystać z terminali płatniczych, ze względu na wysokie koszty ich obsługi. „Cashload” może okazać się strzałem w dziesiątkę, który zrewolucjonizuje robienie zakupów.

- Płatność telefonem? Nie słyszałam o tym, jeszcze, ale chętnie bym spróbowała – mówi Marta, studentka, która regularnie korzysta z Biedronki przy ul. Pogodnej. - Może na początku nie wszyscy się do tego przekonają, ale z czasem taka forma na pewno stanie się bardzo popularna – dodaje.

Z informacji, które udało się nam zdobyć wynika, że z nowej metody w przyszłości mogła by skorzystać także sieć stacji benzynowych należących do PKN Orlen.

O tym czy „mobilne płatności” staną się hitem przekonamy się prawdopodobnie już za kilka miesięcy.

(kaer)

Reklama

Biedronka chce wprowadzić nowy system płatności komentarze opinie

  • Ula - niezalogowany 2013-04-15 10:52:10

    Stali bywalcy sieci Biedronka przyzwyczaili się już do formy gotówkowej.

  • Aleksander - niezalogowany 2013-04-13 13:39:28

    Teraz więkosść ludzi robi zakupy w Lidlu gdzie można płacić bezproblemowo kartą!

  • Irek - niezalogowany 2013-04-13 13:31:37

    Nie wspieram obcego kapitału!

  • Maciek - niezalogowany 2013-04-13 09:27:35

    Czyli Biedronka chce zrobić monopol na płatności z tel.

  • Aga - niezalogowany 2013-04-13 08:29:41

    Najwyższa pora!

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Ankieter/Ankieterka Białystok

Główne zadania:  przeprowadzenie badania w terenie w formie krótkiej ankiety  wprowadzenie zebranych danych do narzędzia informatycznego..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"