Blogowanie za ryż i prezenty za check-in

Styl Życia, Blogowanie prezenty check - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 19/04/2013 16:00

Wspólne czwartkowe wieczory marketingowców, geeków, administratorów portali internetowych oraz wszystkich zainteresowanych social media stały się tradycją. Każdego miesiąca wydarzenie cieszy się coraz większą popularnością. Frekwencja podczas jubileuszowej edycji jest tego najlepszym dowodem.

Tym razem wszyscy sympatycy społecznościowych nowinek mieli okazję gościć w klubie Tworzywo Pray For After. Organizatorzy postanowili co nieco zmienić dotychczasową formułę.

W celu lepszej integracji prowadzący poprosili każdego z obecnych o krótka autoprezentację.
Następnie Kamil Mirowski, odpowiedzialny za przygotowanie Białostockich Czwartków Social Media przybliżył historię pomysłu. Jak powiedział - W ciągu tych kilkunastu miesięcy przyciągnęliśmy zarówno nowych uczestników jak i uwagę mediów. Na początku dyskutowaliśmy we czwórkę . Po roku chęć udziału w naszym spotkaniu zadeklarowało prawie 60 osób.

Pierwszym z zaproszonych prelegentów był Norbert Kalinowski. Miłośnik mediów społecznościowych opowiedział zebranym o możliwościach jakie daje geolokalizacja.

Przy okazji słuchacze osobiście przekonali się o zaletach aplikacji Foursqare Specials. Ci którzy „zameldowali się” za jej pomocą w wydarzeniu na portalu Facebook mogli liczyć na specjalną promocję.

Kolejną prezentację poprowadzili dobrze znani czytelnikom naszego magazynu Iwona i Rafał Bortniczukowie.
Duet Mr. & Mrs. Sandman poruszył temat słabej współpracy pomiędzy firmami z branży kulinarnej a blogerami.
Prelekcje nie były jedynym elementem wydarzenia. Jak zwykle wszyscy obecni mieli okazję wymienić się doświadczeniami i nowymi pomysłami.

Zasięg mediów społecznościowych rośnie w zaskakująco szybkim tempie . Zarówno małe firmy , duże korporacje, czy postacie z pierwszych stron gazet promują się za pomocą portali takich jak Facebook. Białostockie Czwartki Social Media to świetna okazja by lepiej poznać możliwości internetowego marketingu .

Redakcja Faktów Białystok jest jednym z patronów medialnych wydarzenia. Członkowie naszej załogi są obecni na każdym ze spotkań. Wideo relację z poprzednich edycji możecie znaleźć na naszym kanale w serwisie YouTube.

[wzslider]

(Karol Rutkowski)

 

Patronat Medialny
Fakty Białystok
 

Reklama

Blogowanie za ryż i prezenty za check-in komentarze opinie

  • Zosia - niezalogowany 2013-04-19 18:45:54

    ciekawe ciekawe

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Ankieter/Ankieterka Białystok

Główne zadania:  przeprowadzenie badania w terenie w formie krótkiej ankiety  wprowadzenie zebranych danych do narzędzia informatycznego..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"