Styl Życia, klikać klikać - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 22/03/2013 16:00

XI Białostocki Czwartek Social Media jak zwykle można zaliczyć do niezwykle udanych.

Tematem przewodnim wczorajszego spotkania była analityka webowa, a kawiarnia Gramoffon, która tradycyjnie ugościła żądnych wiedzy słuchaczy, zapełniła się po brzegi.

Pierwszym prelegentem był Sebastian Suma - od 8 lat związany z branżą internetową, specjalista w działaniach SEO/SEM.
Sebastian przedstawił dwa poziomy, na których światy social media i SEO się przenikają. Mówił m.in. o tym, że algorytmy wyszukiwarek reagują na sygnały z social media, jak zmieniły się wyniki wyszukiwania w ostatnim czasie i jakie dodatkowe korzyści można zyskać przy odpowiednim planowaniu treści w mediach społecznościowych. W skrócie: działania w mediach społecznościowych mają wpływ na marketing w wyszukiwarkach i mogą spowodować wzrost klikalności.

Drugi wystąpił Aleksander Szulc – od początku kariery zawodowej związany z mediami społecznościowymi, a od ponad 6 lat pracujący w obszarze marketingu interaktywnego.

Aleksander uświadomił zebranym, ile można powiedzieć o użytkowniku facebooka na podstawie samych kliknięć „lubię to”, bez komentarzy. A wystarczy do tego już 68 lajków :)

Wyjaśnił, że takie informacje to raj dla reklamodawców i budowania grupy docelowej, ale i zagrożenie dla użytkownika ze strony potencjalnych pracodawców lub np. banku. Opublikowane kiepskie treści lub nieprzemyślane lajki, zainteresowany może sobie ocenić a potem źle zinterpretować, budując sobie własny obraz użytkownika.

Morał z tego taki, że każdy użytkownik powinien się zastanowić, co publikuje, gdzie klika i na co zezwala korzystając np. z aplikacji.

Po prelekcjach był czas na pytania do występujących a potem tradycyjny networking przy piwie, ze zniżką na hasło „social media”. Następny Czwartek już za miesiąc. Wypatrujcie informacji na facebook’owej grupie BCSM.

[wzslider]

(tekst: MS, foto: Karol Rutkowski)

 

Reklama

Co klikać? Jak klikać? komentarze opinie

  • Ewela - niezalogowany 2013-04-07 01:32:36

    nauczyć? to jest żart a nie spotkanie social media..

  • Marek - niezalogowany 2013-03-23 09:00:24

    Tu zawsze można się dużo nauczyć;)

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"