Dla lepszego zdrowia trzeba pić wodę

04/12/2017 13:11
Smaczny Białystok, lepszego zdrowia trzeba wodę - zdjęcie, fotografia

Woda to życie – zdanie to większość z nas słyszała wielokrotnie. Trudno je jednak uznać za zgrany banał. Wszak woda niezbędna jest do prawidłowego funkcjonowania każdego organizmu. O tym, że należy ją pić nie trzeba zatem nikogo przekonywać. Warto zastanowić się za to nad sposobem dostarczania wody do biur czy domów. Jak się okazuje, plastikowe butelki czy tradycyjne dystrybutory odchodzą powoli „do lamusa”, a coraz więcej osób wybiera bardziej nowoczesne rozwiązania.

Jak donoszą specjaliści, kobiety powinny wypijać średnio przynajmniej 2 litry wody w ciągu dnia, mężczyźni natomiast - 2,5 litra. Niestety praktyka pokazuje, że w Polsce te zdrowotne standardy nie zawsze są przestrzegane, a aż 80 procent społeczeństwa spożywa zbyt małe ilości tego życiodajnego płynu.

Takie podejście to oczywiście błąd. Przecież woda wpływa nie tylko na nasze dobre samopoczucie, ale również decyduje o produktywności. Nic wiec dziwnego, że coraz więcej pracodawców zapewnia swoim pracownikom bezpłatny dostęp do wody.

Co ciekawe, woda w butelkach czy tradycyjne, galonowe dystrybutory coraz częściej zastępowane są przez bardziej nowoczesne rozwiązania. Przykładem na to są chociażby urządzenia oferowane przez firmę Ideal Group.

- Z naszych produktów chętnie korzystają nie tylko firmy, ale również przedszkola, szkoły czy szpitale, czyli miejsca, w których jakość wody stoi zawsze na pierwszym miejscu. Odpowiedni proces filtracji sprawia, że woda jest oczyszczona, ale też wzrastają jej walory smakowe– mówi Andrzej Nartowicz, właściciel firmy.

O tym decydują m.in. lampy UV, instalowane tuż przed podajnikiem wody. Sam podajnik zaś zabezpieczony jest powłoką zawierającą cząsteczki srebra. To w sumie powoduje skuteczną eliminację bakterii. A na dodatek pozytywnie wpływa na smak, zapach i kolor wody.

Co ciekawe, mówimy tu o wodzie pobieranej wprost z lokalnej sieci wodociągowej. Wbrew obiegowej opinii jest ona bowiem zdatna do picia, tym bardziej po podniesieniu jej walorów przez dystrybutory z systemem filtrowania.

Do tego dochodzi szereg innych czynników – woda z dystrybutora nie wymaga przecież transportu, miejsca do składowania butelek czy galonów i nie generuje ton niepotrzebnych odpadów w postaci plastikowych opakowań, co pozytywnie wpływa na środowisko naturalne.

- Warto też uświadomić sobie, że woda „z automatu” nie tylko może być od razu podgrzana, schłodzona czy nagazowana, ale również… nigdy się nie kończy. Po zainstalowaniu urządzenia do filtrowania można więc raz na zawsze zapomnieć o cyklicznych wymianach butli. Ten patent doskonale sprawdza się w biurach. Nie od dziś wiadomo, że pracownik, któremu zapewniono nieograniczony dostęp do wody pracuje sprawniej i wydajniej – dodaje na koniec szef Ideal Group.

(AD/ Foto: pixabay.com/ lemon)

Reklama

Dla lepszego zdrowia trzeba pić wodę komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"