Smaczny Białystok, sieci handlowych dociera porcja dobra - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 31/07/2019 08:04

Kolejna duża sieć handlowa zainteresowana jest naturalnymi przekąskami Porcja Dobra produkowanymi przez firmę Pure Life. Od czerwca można je znaleźć także na półkach ze zdrową żywnością w drogeriach Rossmann.

To drugi poważny dystrybutor po Kauflandzie, który wprowadził do swojej oferty słodycze podlaskiej firmy, wytwarzane tylko z naturalnych składników: owoców i orzechów. Przekąski cieszą powodzeniem, a sklepy zamawiają kolejne partie w szybszych terminach niż przewidywały pierwotne uzgodnienia.

- Jesteśmy przekonani, że dzieje się tak dlatego, że nasze słodycze są dobre jakościowo i smakowo, że trafiliśmy w gusta konsumentów – mówi Anna Ananczikowa, współwłaścicielka marki Pure Life. – Pracujemy też nad nowymi produktami. Kolejne premiery już jesienią.

Firma wypuściła linię Porcja Dobra na rynek w ubiegłym roku. Tworzą ją naturalne przekąski: owocowe listki, bakaliowe krążki i kostki z niespodzianką, które poza słodyczami zawierają zabawkę i Dobrokartę, czym marka wpisuje się w nurt tzw. sharingu. Najbardziej ekskluzywną wersją Porcji Dobra są kulki, sprzedawane w formie małej bombonierki. Chętnie kupowane są jako upominek, np. na zakończenie roku szkolnego itp. Każdą z przekąsek wyróżnia krótka etykieta. Słodycze zawierają maksymalnie cztery naturalne składniki, w tym bardzo cenne z odżywczego punktu widzenia orzechy czy karob.

Linię spopularyzowały w pierwszej kolejności internetowe sklepy ze zdrową żywnością, takie jak np. Bee.pl czy bdsklep.pl. Teraz zainteresowały się nią sieci handlowe. Przekąski Porcja Dobra dostępne są w wybranych sklepach Rossmann. Można je kupić także poprzez stronę internetową sieci.

Marka, by przekonać dystrybutorów i konsumentów do swoich produktów stosuje m.in. sprawdzoną metodę marketingową tzw. sampling. Do większych zamówień dodaje pule artykułów przeznaczonych do bezpłatnego rozdawania wśród klientów.

- To się sprawdza. Klienci są zazwyczaj  nieufni wobec nowych produktów, a już szczególnie dotyczy to grupy towarów spożywczych dla dzieci. Jednak wielu z nich po spróbowaniu naszych słodyczy przyznaje, że są wyjątkowo smaczne, na młodszych wrażenie robi też estetyczne, kolorowe opakowanie – mówi Anna Ananczikowa, która jest przekonana, że firma stworzyła produkt trafiający w niszę na rynku, będący zdrową alternatywą dla popularnych łakoci z niespodzianką dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. – To wtedy kształtuje się większość nawyków żywieniowych. Dobrze aby były one zdrowe, a nasze słodycze takie są. Lepiej zapakować dziecku do plecaka słodycz, który bogaty jest w witaminy i mikroelementy, zdrowe tłuszcze oraz naturalne cukry niż wysokoprzetworzone wyroby. Wielu rodziców ma już taką świadomość – dodaje Anna Ananczikowa.

Marka prowadzi także rozmowy z innymi dużymi dystrybutorami. Niektóre są już mocno zaawansowane. Wkrótce więc Porcję Dobra będzie można kupić w innych sieciowych sklepach.

(UD)

Reklama

Do sieci handlowych dociera porcja dobra komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"