Dwie i pół minuty na obsługę w Orlenie. To nowy rekord stacji

22/11/2018 08:03
Moto, pół minuty obsługę Orlenie rekord stacji - zdjęcie, fotografia

Maksymalnie 210 sekund będzie zajmowało kierowcom zatankowanie paliwa, zamówienie produktów z oferty gastronomicznej i opłacenie transakcji na nowej stacji Orlenu pod Wrocławiem. To pierwsza stacja PKN Orlen w formacie „drive through”, gdzie klient będzie mógł skorzystać z usług bez wysiadania z pojazdu.

Jeszcze na razie nie w województwie podlaskim, bo ekspresowo obsługują na zachodzie kraju. Stację uruchomiono w Miejscu Obsługi Podróżnych (MOP) Michałowice, na trasie Łódź-Wrocław.

- To jedna z najnowocześniejszych w Europie, a na pewno najnowocześniejsza w Polsce stacja benzynowa drive through – powiedziała Polskiej Agencji Prasowej Patrycja Klarecka, członek Zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej. – To innowacyjny pomysł. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy są coraz bardziej wymagający, mają coraz mniej czasu i cenią sobie wygodę – dodała Klarecka.

Trudno się z tym nie zgodzić, ponieważ faktycznie jako klienci jesteśmy coraz bardziej wymagający wszędzie i chcemy być obsłużeni szybko. Jak widać, niektórzy idą z duchem czasu i próbują sprostać oczekiwaniom.

- Gdy kierowca podjeżdża i zatrzymuje się przy dystrybutorze, wtedy osoba z obsługi stacji podchodzi i pyta o rodzaj paliwa. Podczas tankowania klient – cały czas siedząc za kierownicą – widzi również wyświetlone menu z ofertą gastronomiczną i ma możliwość komunikacji z obsługą gastronomiczną za pomocą specjalnego terminala – wyjaśnił w rozmowie z PAP Stanisław Barański, jeden z odpowiedzialnych za projekt w PKN Orlen. – Kiedy tankowanie jest zakończone, kierowca podjeżdża do okienka, gdzie płaci za zamówienie, a następnie do okienka numer 2, gdzie odbiera zakupione produkty z oferty gastronomicznej, i po maksymalnie 210 sekundach rusza w trasę – dodał Barański.

Według Patrycji Klareckiej, sprzedaż produktów pozapaliwowych stanowi znaczącą część obrotów w segmencie detalicznym w PKN Orlen.

- W tym kierunku chcielibyśmy pójść, tak aby obok nowoczesnych paliw takich jak Verva i Efekta móc klientom zaoferować kompleksowe usługi gastronomiczne oraz ofertę sklepową – podkreśliła Patrycja Klarecka.

PKN Orlen ma ok. 1 700 stacji w Polsce. Przedstawiciele spółki zapowiadają, że jeśli koncepcja „drive through” się sprawdzi, będzie wdrażana w innych stacjach, głównie znajdujących się przy autostradach. Niestety, na Podlasiu nie mamy autostrad, ale w ciągu kilku lat mają być użytkowane drogi ekspresowe. Być może do tego czasu Orlen swoje usługi rozciągnie także i na tego rodzaju trasy.

(Źródło: http://kurier.pap.pl/biznes/dwie-minuty-i-30-sekund-nowy-rekord-szybkosci-obslugi-na-stacji-orlenu/ oprac. Cezarion/ Foto: ASM)

Reklama

Dwie i pół minuty na obsługę w Orlenie. To nowy rekord stacji komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"