Firma KAN partneruje szkolnej inicjatywie

Styl Życia, Firma partneruje szkolnej inicjatywie - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 11/05/2019 13:07

Dwudziestu czterech uczniów z podlaskich szkół wzięło udział w 10. edycji konkursu "Wiedzy o Rodzinie" o zasięgu wojewódzkim. Głównym partnerem projektu jest spółka KAN.

Konkurs "Wiedzy o Rodzinie" jest jedynym na Podlasiu międzyszkolnym konkursem poruszającym problematykę związaną z małżeństwem i rodziną. Biorą w nim udział uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych z Białegostoku i całego województwa. Każdego roku podejmowany jest inny temat związany z małżeństwem i rodziną. W tym roku temat przewodni brzmiał: "Rodzina - dawniej i dziś.

W jubileuszowej edycji konkursu zachęcamy młodych ludzi do pogłębionej refleksji nad rodziną - jej funkcjami i zadaniami, które spełniała dawniej i spełnia dziś - powiedziała Beata Żukowska, główna organizatorka konkursu. - Pochylamy się nad trudnościami, jakie przeżywa współczesna polska rodzina oraz sposobami ich pokonania. Bardzo chcemy w oczach młodego pokolenia dowartościować rodzinę - pokazać jej znaczenie w życiu każdego człowieka.

Konkurs na poziomie ponadpodstawowym odbył się na początku kwietnia w Zespole Szkół Gastronomicznych w Białymstoku. Uczestnicy przygotowywali się do konkursowych zmagań z dostarczonych przez organizatorów materiałów, czyli pochodzących z różnych źródeł artykułów dotyczących rodziny, małżeństwa, prokreacji itp., a ich zadaniem było wypełnienie pisemnego testu. Konkursowe jury wyłoniło czterech laureatów z białostockich szkół: pierwsze  miejsce zajęła Kamila Rojsza z IV LO, drugie - Amelia Iwaniuk z Zespołu Szkół Technicznych, trzecie - Weronika Głódź z Zespołu Szkół Gastronomicznych i czwarte - Rozalia Anna Bagińska z Zespołu Szkół Handlowo - Ekonomicznych.

Szkolną inicjatywę już po raz kolejny wsparł główny partner projektu - białostocka spółka KAN, która ufundowała nagrody dla zwycięzców, a także dla wszystkich pozostałych uczestników przedsięwzięcia.

Kolejny etap 10. konkursu "Wiedzy o Rodzinie" - na poziomie podstawowym i gimnazjalnym - odbędzie się 7 maja w SP nr 24. Nagrody dla zwycięzców tego etapu również ufunduje firma KAN.

Celem konkursu "Wiedza o Rodzinie" jest kształtowanie wśród młodzieży pozytywnej postawy wobec małżeństwa, rodziny i rodzicielstwa oraz rozbudzenie zainteresowania tematyką dotyczącą różnorodnych aspektów przemian rodziny we współczesnym świecie. Nad organizacją przedsięwzięcia czuwa komitet, w skład, którego wchodzą nauczyciele: Beata Żukowska z Zespołu Szkół Gastronomicznych w Białymstoku, Beata Wielgat ze Szkoły Podstawowej nr 24, Agnieszka Iwanowska z XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku oraz Margeryta Ordowska z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Białymstoku.

(Oprac. P. Walczak / Foto: mat. pras.)

Reklama

Firma KAN partneruje szkolnej inicjatywie komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"