Jak profesjonalne stoisko targowe może pomóc w promocji firmy?

Artykuł sponsorowany, profesjonalne stoisko targowe może pomóc promocji firmy - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 14/06/2019 08:10

Założenie firmy to dopiero początek drogi do sukcesu. Teraz trzeba zadbać, by była rozpoznawalna na rynku. Konkurencja, niezależnie od branży, jest duża, a przecież chcesz, żeby to właśnie Twoja działalność przyciągnęła klientów. Jak to osiągnąć? Postawić na skuteczne działania marketingowe. Obecnie masz wręcz nieograniczone możliwości: reklama w mediach, kampanie zewnętrzne, stworzenie profesjonalnej strony internetowej. Jednak istnieje jeszcze jedna, niedoceniana dziś gałąź promocji – są nią targi branżowe. Co daje udział w targach i jak może dopomóc biznesowi? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.

Krok pierwszy: zadbaj o wygląd swojego stoiska na targach

Zakładając firmę, z pewnością dbałeś o najdrobniejsze szczegóły, począwszy od identyfikacji wizualnej, aż po profesjonalną obsługę klienta. Jeżeli tak samo podejdziesz do organizacji stoiska na targi, sukces masz zapewniony. Nowoczesne, wykonane z trwałych materiałów ścianki, stojaki, lady czy roll upy pokażą Twoje zaangażowanie w wydarzenie i zachęcą potencjalnych kontrahentów do podejścia. Zadbaj o odpowiednią oprawę kolorystyczną – powodzeniem cieszą się bowiem zwłaszcza te stoiska targowe, które swoją barwą nawiązują do kolorów przewodnich firmy. Dopilnuj też, aby logo znalazło się w centralnym, widocznym z daleka miejscu. Dzięki temu łatwo je będzie zauważyć i zachęcić przechodzących do odwiedzenia stoiska. Nowoczesne, lekkie części składowe stoiska targowego, takie jak te oferowane przez firmę Omega System, umożliwiają nie tylko personalizację, ale i zastosowanie najwyższej jakości druku.

Krok drugi: zainteresuj potencjalnych klientów ofertą firmy

Odniosłeś pierwszy sukces: przyciągnąłeś do siebie ludzi. Teraz należy dołożyć wszelkich starań, aby pozostali na dłużej. W tym celu udostępnij im ciekawe materiały reklamowe, znajdujące się na przykład na stojaku od Omega System. Jego budowa oraz pojemność pozwoli na wyeksponowanie dużej ilości materiałów promocyjnych. Powinny się na nich znaleźć ciekawe hasła, intrygujące pytania i najlepszej jakości grafiki. To skłoni odwiedzających do sięgnięcia po ulotkę czy katalog i bliższego zapoznania się z proponowaną ofertą. Stąd tylko krok do pytań o szczegóły i... do zyskania nowego klienta. Dodatkowo, aby poczuli się oni docenieni, zaoferuj im nowoczesne gadżety reklamowe. Niezmienną popularnością cieszą się długopisy, breloczki, pendriv'y albo kubki. Takie drobiazgi nie pozwolą ludziom zapomnieć o Twojej firmie, będą się z nią miło kojarzyć i co za tym idzie, zwiększą szansę na późniejszy kontakt.

(Artykuł Partnerski Faktów Białystok)

Reklama

Jak profesjonalne stoisko targowe może pomóc w promocji firmy? komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Ankieter/Ankieterka Białystok

Główne zadania:  przeprowadzenie badania w terenie w formie krótkiej ankiety  wprowadzenie zebranych danych do narzędzia informatycznego..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"