Jaki tam, Panie, kryzys… XIV Białostocki Czwartek Social Media

Styl Życia, Panie kryzys… Białostocki Czwartek Social Media - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 21/06/2013 17:00

Kiedy myślisz „internety”, przed oczyma duszy swojej widzisz czwartki social media. BCSM na stałe zagościły w kalendarzu białostockich branżowych spotkań integracyjnych. Możliwość zgłębienia tajemnic social media ninjas w luźnej, kawiarnianej atmosferze co miesiąc przyciąga dziesiątki białostoczan.

20 czerwca w klubie Tworzywo Pray For After po raz 14 spotkali się białostoccy social media maniacy. Organizator spotkania Kamil Mirowski jest dobrym duchem imprezy, żywo angażując, integrując i przede wszystkim spraszając samą śmietankę jako prelegentów. A więc frekwencja – jest. A i goście nie byle jacy, bo spoza miasta. Kto był? A co było? A o czym gadali?

- Rzadko wykorzystywane działania w social media, czyli wilk uczy socjalu, by Michał Sławiński, The Digitals,
- Białystok: już "up to date", czy dopiero "halfway"? Internauci o festiwalowej ofercie miasta, by Łukasz Jadaś, Instytut Monitorowania Mediów,
- Z każdego kryzysu wynika coś dobrego!, by Monika Czaplicka, Socjomania.pl
Co po czym, czyli rzecz o programie
Czy potrzebny i jak często wykorzystywany jest „brand hero”? Czy marce niezbędny jest bohater, twarz, postać? Dlaczego pan, który siedzi na koniu zadomowił się w Old Spice’owej stylistyce? Co by się stało, gdyby Serce i Rozum wpadli pod pociąg, zaginęli w amazońskiej dżungli lub, co gorsze, zdecydowali o rozstaniu? Czy brand hero to constans marki czy czynnik podlegający jak inne zmianie? Michał Sławiński dywagował o tym, że choć lubimy i przywiązujemy się do bohaterów, to chyba możemy bez nich żyć i jesteśmy w stanie zamienić ich nowy, lepszy model.

O tym, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy opowiadał Łukasz Jadaś. Wiedział chłopak, co mówi - w końcu monitoruje media. A było o: szerokim postrzeganiu dwóch istotnych białostockich festiwali, o aktywności zainteresowanych, o markach, jakie stworzyły obie imprezy.

Kryzys kryzysowi nierówny! - przekonywała Monika Czaplicka. Wyciek BP to był dopiero problem, szkło w kaszce stało się strzałem w kolano, a sprawa, którą przez dłuższy czas żyła cała Polska, czyli zamieszanie wokół NC+ jedynie zagwozdką. Co robić, jak reagować, jak wyciągnąć pozytywy z negatywów? Pamiętaj: monitoring i planowanie. Obserwowanie swoich fanów, konsumentów, klientów i wyciąganie wniosków. Chcesz być poważny? Stwórz plan antykryzysowy. Kluczem jest Zasada 5 „P” : Przeproś, Przyznaj się do błędu, Przeciwdziałaj, Popraw się, Powetuj.
Stay tuned i do następnego!

Tekst: Iwona i Rafał Bortniczukowie
foto: Paweł Tadejko (c) 2013

Reklama

Jaki tam, Panie, kryzys… XIV Białostocki Czwartek Social Media komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"