Kobieta w biznesie jest potrzebna. Dlatego promować ją będą Pracodawcy RP

04/12/2018 08:07
Wiadomości, Kobieta biznesie potrzebna Dlatego promować będą Pracodawcy - zdjęcie, fotografia

„Kierunek – Kobieta Biznesu” to nowa platforma Pracodawców RP, która będzie inspirować kobiety do rozwijania przedsiębiorczości oraz budowania ich mocnej pozycji w biznesie.

Cel działania platformy musi być dostosowany do potrzeb. Żeby poznać potrzeby, chcemy przeprowadzić badanie, szczególnie wśród studentek z mniejszych ośrodków akademickich – mówi Agnieszka Kłos, prezes Provident Polska, przewodnicząca platformy.

Badanie będzie przeprowadzone w najbliższych miesiącach przez renomowaną agencję badawczą.

Na tej podstawie chcemy poznać diagnozę problemu – czy studentki myślą o swojej karierze; czy ją planują świadomie czy rozwijają na etapie studiów czy odkładają to na czas po studiach – tłumaczy Agnieszka Kłos.

Badanie będzie podstawą do zaplanowania dalszych działań platformy. Inicjatorki akcji chcą m.in. dotrzeć do mniejszych ośrodków akademickich i zaprosić studentki do uczestnictwa w konkursie, w którym nagrodą są praktyki letnie w dużych instytucjach i firmach. Będą one wsparte dodatkowo indywidualnym mentoringiem liderek biznesu, czyli kobiet zaangażowanych w działanie platformy.

Zdaniem Moniki Borzdyńskiej, dyrektor ds. komunikacji i marketingu PGE Narodowy kobiety w biznesie zaczynają się wspierać i nawiązywać ze sobą biznesowe relacje.

Przede wszystkim powinnyśmy się wspierać w wielopłaszczyznowych działaniach. Nawiązywanie relacji jest szczególnie ważne w biznesie, bo tych przenikających się płaszczyzn jest bardzo wiele. My kobiety doskonale się rozumiemy, więc myślę, że podejmiemy wiele wartościowych działań – podkreśla Monika Borzdyńska.

Najbardziej przekonującym argumentem jest spotkanie z kobietą, która poradziła sobie z wyzwaniami działalności biznesowej, z godzeniem życia zawodowego z życiem rodzinnym – dodaje Agnieszka Bernecka , dyrektor strategiczny Pracodawców Ziemi Lubelskiej. – Takie przykłady pozwalają młodym kobietom uwierzyć w to, że też sobie poradzą – mówi.

Na spotkaniu inauguracyjnym platformy, które w ubiegły piątek odbyło się w siedzibie Pracodawców RP, Prezydent Andrzej Malinowski podkreślał, że u podstaw idei powołania platformy „Kierunek – Kobieta Biznes” wcale nie leży równouprawnienie. Bo kobietom nie trzeba dziś robić miejsca w biznesie.

Wam się to miejsce należy. Ono jest dla was od zawsze i nikt poza wami go zająć nie może – zauważa dr Andrzej Malinowski. – Cieszę się, że Pracodawcy RP stworzą miejsce dla spotkań kobiet biznesu. Dzielcie się wiedzą, wymieniajcie pomysłami, wspierajcie. Korzyści odniosą z tego wszyscy – zaznacza.

(Źródło: Pracodawcy RP/ oprac. M. Siewak/ Foto: BL)

Reklama

Kobieta w biznesie jest potrzebna. Dlatego promować ją będą Pracodawcy RP komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"