Kupując bilet w pociągu nie trzeba już mieć gotówki. Wystarczy karta

Co, gdzie, kiedy?, Kupując bilet pociągu trzeba mieć gotówki Wystarczy karta - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 03/09/2019 08:04

Drużyny konduktorskie POLREGIO w całej Polsce zostały wyposażone w mobilne terminale do płatności kartą. Już od kilku tygodni pasażerowie największego przewoźnika mają także możliwość potwierdzenia tożsamości za pomocą smartfonu.

Płatności kartą w pociągach to kolejne udogodnienie wprowadzone przez POLREGIO w celu zapewnienia maksimum wygody podróżującym.

Z żelazną konsekwencją wprowadzamy kolejne ułatwienia w obsłudze pasażerów. Teraz na pokładzie każdego pociągu POLREGIO, których dziennie uruchamiamy średnio 1900, zapłacimy także kartą płatniczą. Warto dodać, że nasze drużyny konduktorskie już od ponad roku posiadają najnowocześniejsze w Polsce terminale do sprzedaży biletów, a pod koniec lipca br. zakończyliśmy także wprowadzanie mobilnych urządzeń do płatności kartą. Jesteśmy jednym z czterech pasażerskich przewoźników kolejowych w Polsce, którzy oferują taką możliwość pasażerom – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne, właściciela marki POLREGIO.

Kolejnym udogodnieniem dla pasażerów jest możliwość potwierdzenia swojej tożsamości przy pomocy platformy mObywatel. Aplikacja mObywatel wprowadzona przez Ministerstwo Cyfryzacji pozwala na wygodne przechowywanie i użycie dokumentów, takich jak dowód osobisty czy prawo jazdy. W ramach funkcji mTożsamość można bezpiecznie przechowywać i potwierdzać tożsamość za pomocą dowodu osobistego, a także legitymacji szkolnej czy studenckiej, bez potrzeby posiadania przy sobie fizycznego dokumentu.

Coraz więcej naszych pasażerów kupuje bilety przez Internet, a smartfony towarzyszą im  niemal w każdej chwili. Aplikacja mObywatel to kolejne udogodnienie, które wpisuje się w nasze działania nad ułatwieniem obsługi pasażerów. Przypomnę, że od niedawna funkcjonuje nasza aplikacja mobilna POLREGIO, która umożliwia zakup biletów w łatwy i przyjemny sposób – powiedziała Anna Lenarczyk.

POLREGIO jest największym pasażerskim przewoźnikiem w Polsce. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1900 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie, a także kilka komercyjnych pociągów superREGIO, np. do Zatoru w Małopolsce. W ciągu roku z usług POLREGIO korzysta ponad 81 mln pasażerów. Pociągi POLREGIO zatrzymują się na ponad 1900 stacjach. Priorytetem Spółki stało się m.in. podniesienie jakości obsługi pasażerów i to z myślą o ich wygodzie stale wprowadzane są nowe udogodnienia oraz innowacyjne rozwiązania. Dla podróżujących nowymi i zmodernizowanymi składami POLREGIO dostępne są m.in. ładowarki indukcyjne, darmowe WiFi czy klimatyzacja.

(Źródło i foto: PR/ oprac. M. Siewak)

Reklama

Kupując bilet w pociągu nie trzeba już mieć gotówki. Wystarczy karta komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"