PiS umie w internety! Jest już drugi spot, który zaczął podbijać sieć

Fakty Białystok 20/05/2019 10:33

Wbrew temu co twierdzi Koalicja Europejska oraz inne komitety przeciwne Prawu i Sprawiedliwości, partia rządząca nie chce ani wyprowadzać Polski z Unii Europejskiej, ani z nią walczyć. Wprost przeciwnie – chce się z nią zaprzyjaźnić. A przynajmniej tak wynika z bezpośredniego przekazu kolejnego kandydata PiS do Parlamentu Europejskiego z naszego okręgu wyborczego – Krzysztofa Jurgiela. Jego spot wyborczy zaczął już podbijać sieć.

Minister Krzysztof Jurgiel nie przebierał się w żadną zbroję i nie gromił żadnych przeciwników. Wręcz odwrotnie. Poszedł zupełnie inną drogą niż jego partyjny kolega z tej samej listy w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Postawił na pozytywny przekaz i zamiast walki proponuje przyjaźń z Unią Europejską. Zaś na spocie reklamowym nie pojawia się sam ani razu. Ale…

Ale za to pojawia się bardzo dużo jego nazwiska. Imienia również. W zasadzie cały spot, to wyłącznie imię i nazwisko byłego ministra rolnictwa. Wypowiadają je różne osoby, z różnych krajów. Widać też, że nie łatwo im przychodzi mówienie polskiego imienia i nazwiska. Jednak dają radę. A wszystko po to, aby przekazać – kto jest najlepszym kandydatem do Parlamentu Europejskiego. Już na samym początku widzimy jasny, czysty napis:

Jak poprawnie wymówić – Najlepszy kandydat do Parlamentu Europejskiego?

Warto tu dodać, że sam spot reklamowy opatrzony jest komentarzem: „My nie walczymy z Europą, my się z nią przyjaźnimy”.

To niesie pozytywny przekaz dla odbiorcy, co widać po komentarzach w sieci. Inna sprawa, że w tym krótkim nagraniu pojawiają się przekazy skierowane typowo do społeczności internetowej, głównie tej młodszej. Na końcu nagrania widzimy hasztag i pisane niejako w transkrypcji z języka angielskiego nazwisko ministra Jurgiela #yourgiel.

Trzeba przyznać, że to dość nietypowy przekaz skierowany przez polityka do wyborców. Z filmików reklamowych opublikowanych dotychczas przez kandydatów do Parlamentu Europejskiego przewija się częściej nuda. Można stwierdzić tu – mówiąc kolokwialnie – częściej lecą oni w takich nagraniach sztampową formą i treścią. Spot reklamowy ministra Jurgiela sztampą nie trąca, a dodatkowo niesie pozytywny przekaz zarówno jego osoby, jak i jego formacji politycznej.

Widać, że niektórzy politycy Prawa i Sprawiedliwości odrobili lekcje i do swoich sztabów wyborczych wzięli ludzi kreatywnych z nieco innym spojrzeniem na rzeczywistość polityczną i – jak to się mówi – takich, co to mają fach w rękach. Stąd przekaz jest zupełnie inny, niż oglądaliśmy zazwyczaj w mediach i w sieci. A jak Wy oceniacie tę reklamę polityczną? Czekamy na Wasze opinie.

(Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska/ Foto: Facebook/ Krzysztof Jurgiel)

Reklama

PiS umie w internety! Jest już drugi spot, który zaczął podbijać sieć komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"