Ten Ultra Violet prowokuje i uwodzi

Styl Życia, Ultra Violet prowokuje uwodzi - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 5
  • Fotka nr 1 z 5
  • Fotka nr 2 z 5
  • Fotka nr 3 z 5
  • Fotka nr 4 z 5
13/07/2018 10:35

Ma komunikować oryginalność, pomysłowość, wizjonerskie myślenie, które wyznacza trendy... Ultra Violet został wybrany przez Pantone Colour Institute kolorem 2018 roku. Co ciekawe, purpura miała również w symboliczny sposób oddać hołd ikonom zachodniej popkultury.

Enigmatyczne fiolety od dawna symbolizują kontrkulturę, niekonwencjonalność i artystyczną błyskotliwość. Prince, David Bowie i Jimi Hendrix – to oni wprowadzili odcienie Ultra Violet na czoło zachodniej popkultury jako osobisty wyraz indywidualności” – czytamy w uzasadnieniu Instytutu.

Laurie Pressman – wiceprezes Pantone Colour Institute, powiedziała natomiast: ”Kolor roku Pantone to coś więcej niż trendy w świecie projektowania. To naprawdę odzwierciedlenie tego, co jest potrzebne w dzisiejszym świecie”.

Instytut Pantone to firma z branży poligraficznej, która stworzyła własną, unikatową skalę kolorów. Posługują się nią projektanci, architekci, ale przede wszystkim kreatorzy mody. Podlaski producent ekskluzywnej bielizny, marka Axami, również ma w swojej ofercie prestiżowe modele w topowym Ultra Violecie.

- Fiolet jest dość wymagającym kolorem i trudno do niego przekonać Polki, które zdecydowanie i –niemal od zawsze – wolą klasyczną czerń lub biel. Jednak jest to barwa, która daje wiele możliwości, zwłaszcza przy projektowaniu luksusowej bielizny. Zdecydowana większość kobiet może i powinna wybrać intrygującą purpurę – podkreśla Edyta Skutnicka, właścicielka Axami i dodaje, że komplety w kolorze roku celowo znalazły się w najnowszej kolekcji „Venetian Mirror”, ciesząc się zarazem ogromnym powodzeniem wśród klientek.

Ultra Violet, według Pantone Colour Institute, przywodzi na myśl niezbadane tajemnice kosmosu, ale doskonale sprawdzi się też w romantycznych i zmysłowych kreacjach, a bielizna w tym odcieniu doda każdej stylizacji pikanterii i wyrafinowania.

- Coraz więcej branż, na czele z modową, każdego roku z niecierpliwością czeka na werdykt Pantone Colour Institute, chcąc w umiejętny sposób wykorzystać zainteresowanie klientów. Kolor Roku wytycza strategiczny kierunek trendów i wzornictwa, co znajduje bezpośrednie odbicie w projektowanych przez nas modelach – mówi Edyta Skutnicka.

Wspomniana kolekcja „Venetian Mirror”, którą wypełniają stylowe i zmysłowe komplety również w kolorze Ultra Violet, robią już furorę wśród klientów Axami na całym świecie. Kolekcja miała swoją oficjalną premierę podczas ostatnich targów modowych w Las Vegas, które odbyły się w lutym.

(AD)

Reklama

Ten Ultra Violet prowokuje i uwodzi komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"