Artykuł sponsorowany, Twoja firma przepłacać prąd - zdjęcie, fotografia
28/05/2018 13:09

Polskie firmy w znakomitej większości płacą zbyt wysokie rachunki za prąd. Tymczasem obniżenie rachunków za energię przedsiębiorstwa to działanie typowo biznesowe. Każda firma może i powinna rozejrzeć się za najlepszym partnerem do współpracy w tym zakresie i z nim wynegocjować korzystne dla biznesu warunki.

Taryfa dopasowana do rodzaju działalności

Zacznijmy od tego, że prowadząc biznes, np. w Białymstoku, możesz uważniej przyjrzeć się taryfom. Od tego, z której taryfy korzystasz i czy jest ona na pewno najlepiej dopasowana do rodzaju działalności firmy, sporo zależy. Jakie zatem oszczędności na samych rachunkach za prąd, możesz uzyskać dopasowując lepiej taryfę?

Taryfy dla firm są posegregowane na trzy grupy wg rodzaju sieci, z jakiej zasilana jest Twoja firma. I tak:

  • C - to taryfa dla firm małych i średnich firm oraz gospodarstw rolnych, wykorzystujących prąd w celach produkcyjnych. Firma należy do taryfy C, jeżeli zasilana jest z sieci niskiego napięcia - to najczęstszy przypadek.
  • B - to taryfa skierowana do dużych firm, które korzystają z sieci średniego napięcia.
  • A - to taryfa, z której mogą korzystać największe przedsiębiorstwa, głównie produkcyjne, korzystające z przyłącza energetycznego wysokiego napięcia.

Zapracowany szef potrzebuje pomocy

Wszystkie taryfy występują w wariantach jedno i kilku-strefowym do wyboru. Również tutaj można szukać oszczędności. Jak widać, wybór taryfy nie jest prosty. Najwięcej zależy od rodzaju działalności firmy oraz jej dobowego oraz tygodniowego rozkładu zużycia prądu. Np. mała firma, działająca 8 godzin dziennie ma inne wymagania niż duże przedsiębiorstwo, w którym praca odbywa się 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Jeszcze inne potrzeby mają firmy typowo usługowe, które rozwijają się w Polsce najszybciej.

W rezultacie, samodzielna analiza i wybór właściwej oferty w największych przedsiębiorstwach, również pracujących w okolicach Białegostoku jest praktycznie niemożliwy dla zapracowanego szefa firmy. Ponieważ jednak oszczędność to cecha dobrego managera, a obniżenie rachunków za energię to „żywy pieniądz”, dlatego polecamy skorzystanie z usług doświadczonego doradcy, którego usługi oferuje wybrany przez Ciebie sprzedawca prądu.

Z naszych doświadczeń wynika, że osoby prowadzące działalność gospodarczą w Białymstoku mogą zaufać marce Po Prostu Energia.

Zmiana sprzedawcy prądu to największa oszczędność

Na pewno największe oszczędności na rachunkach za prąd, firma uzyska zmieniając sprzedawcę.  Od strony formalnej nie wymaga to od jej właścicieli większego zaangażowania. Doradcy z Po Prostu Energia doradzą wybór właściwej taryfy i zajmą się całą biurokratyczną pracą, związaną ze zmianą sprzedawcy prądu. Warto skorzystać z pomocy sprzedawcy, bo taryfy skierowane do klientów biznesowych to szeroka gama produktów. Mniejsze firmy korzystają najczęściej z taryfy C, duże z A i B, a pomiędzy tymi wyborami funkcjonują warianty łączone, mieszane i cała gama ofert dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta biznesowego. Naszym zdaniem, tylko doświadczony sprzedawca prądu, jakim jest Po Prostu Energia jest w stanie szybko i profesjonalnie dobrać idealną dla Twojej firmy ofertę, zminimalizować opłaty handlowe oraz zapewnić wysokiej jakości obsługę.

Realnie niższa cena prądu jest możliwa do uzyskania od sprzedawcy, który nie tylko przygotował najkorzystniejsze warunki współpracy z Twoją firmą, ale już na dzień dobry ułatwia całą procedurę. Na przykład marka Po Prostu Energia udostępnia kalkulator oszczędności, dzięki któremu w szybki sposób policzysz, ile na zmianie sprzedawcy prądu zaoszczędzi Twoja firma, działająca w okolicach Białegostoku.  

Zmiana sprzedawcy prądu jest bezpłatna, a wybór nowego zależy tylko od decyzji szefa firmy. Dzięki pełnomocnictwu, udzielanemu sprzedawcy prądu, właściciel firmy ma z głowy całą biurokrację, a doświadczeni doradcy na bazie przekazanych przez firmę informacji oraz analizy dotychczasowych faktur, dostosują najlepszą i z pewnością, najtańszą ofertę.

Wygrywają obie strony umowy

Nowocześni sprzedawcy prądu praktycznie wszystko załatwiają za klienta biznesowego, któremu pozostaje jedno - pochylić się nad treścią umowy. Umowa z nowym sprzedawcą prądu to nie tylko dokument precyzujący czas trwania kontraktu i cenę prądu - znajdują się w niej wszystkie indywidualne ustalenia i warunki współpracy. Ostateczne warunki umowy warto negocjować, co jako właściciel firmy z pewnością potrafisz. Najistotniejszy wydaje nam się fakt, że sprawdzony sprzedawca prądu, jak np. Po Prostu Energia przywiązują do spraw związanych z umową tak samo dużą wagę jak Ty, a uzyskany efekt będzie działał wg modelu win-win. Czyli Ty i Twoja firma na pewno wygracie korzystając z oferty sprawdzonej marki Po Prostu Energia, a PPE będzie dumna z kolejnego zadowolonego klienta biznesowego.

(BL)

Reklama

Twoja firma nie musi przepłacać za prąd komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"