Wczesną jesienią można skosztować lodów jarzębinowych

Smaczny Białystok, Wczesną jesienią można skosztować lodów jarzębinowych - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 21/09/2019 18:09

Chałka z Nutellą, ser koryciński z brzoskwinią i czarnuszką czy rokitnik z jarzębiną – to tylko część propozycji, które w tym sezonie zadebiutowały w menu „u Lodziarzy”. Podlaska sieć produkująca rzemieślnicze lody słynie z nowatorskiego podejścia do tworzenia nietypowych połączeń smakowych.

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” wciąż zaskakuje klientów nowymi smakami, w których wyraźnie czuć inspirację podlaskim bogactwem produktów. Chociaż w tym sezonie regionalne przysmaki łączą się z nietypowymi dodatkami. I tak do sera korycińskiego z czarnuszką dodano brzoskwinię, a tradycyjna chałka została zmieszana z popularną Nutellą. Dojrzała jeżyna zyskała zaś towarzysza w postaci włoskiego wina musującego prosecco, a rokitnik – nietypową jarzębinę.

Nasi klienci z jednej strony lubią sprawdzone propozycje – klasyczną śmietankę czy truskawkę, z drugiej zaś chętnie wpadają na nowości. Ciekawi ich nasze niestandardowe podejście do łączenia smaków. Uważamy, że tworzenie lodów może być sztuką i gwarantować doznania kulinarne rodem z najlepszych restauracji – mówi Magdalena Kwiatkowska, manager rozwoju sieci. 

Nad autorskimi recepturami lodów przez cały rok pracują specjaliści, którzy z rzemieślniczą precyzją ważą proporcje, poszukują najlepszych produktów i nowych rozwiązań. Wiele pomysłów pochodzi też od samych klientów, marzących o spróbowaniu zimnych deserów, których nie można dostać nigdzie indziej.

Nasi goście to kopalnia inspiracji. Dobrze wiedzą, że mogą zgłosić się do nas z ciekawą koncepcją, a my na pewno ją przemyślimy. To właśnie w ten sposób do naszego menu trafiły lody o smaku rogala świętomarcińskiego, przygotowane na życzenie mieszkańców Poznania z okazji obchodów dnia św. Marcina – tłumaczy Magdalena Kwiatkowska.

W związku ze zbliżającym się końcem wakacji wielu Lodziarzy już dokonuje pierwszych podsumowań. Z ich relacji wynika, że dużą popularnością cieszyły się: słony karmel, pistacja premium (z dużymi kawałkami orzechów), cytryna, limonka, sernik z kruszonką oraz czarne lody. Ale właściciele lokali zastrzegają, że na tym nie koniec – przy sprzyjającej aurze sezon potrwa nawet do października. Klienci mają więc jeszcze czas na próbowanie kolejnych propozycji i korzystania z kuponów promocyjnych, dostępnych w aplikacji mobilnej.

Zachęcamy do korzystania z naszej aplikacji, w której można śledzić pojawiające się smaki czy wyszukiwać najbliższe lodziarnie. Na naszych gości czekają także kupony rabatowe, do zrealizowania w lokalnych punktach „u Lodziarzy” – podsumowuje Magdalena Kwiatkowska. 

(MP)

Reklama

Wczesną jesienią można skosztować lodów jarzębinowych komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"