Zamówić fachowca do naprawy można nawet w dużych firmach

Styl Życia, Zamówić fachowca naprawy można nawet dużych firmach - zdjęcie, fotografia
Fakty Białystok 05/05/2019 08:10

Pęknięta rura, kapiący kran, nieszczelna instalacja gazowa – drobne usterki w domu wymagają szybkiej naprawy przez dobrego i zaufanego specjalistę. Niestety, znalezienie prawdziwej „złotej rączki” to niełatwa sprawa. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek musiał w tym celu przeszukiwać internet lub spędził dużo czasu z telefonem przy uchu w poszukiwaniu solidnego serwisu w rozsądnej cenie. Dzięki nowej usłudze „Fachowiec”, oferowanej przez PGNiG Obrót Detaliczny i Grupę PZU, problemy te mogą wreszcie się skończyć.

- +PGNiG Fachowiec+ to produkt, który daje możliwość skorzystania z usług profesjonalnych techników serwisowych w przypadku konieczności uzyskania pomocy technicznej w domu – wyjaśnia Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Z tej nowej, atrakcyjnej, oferty mogą skorzystać wszyscy klienci, którzy mają aktywną umowę z PGNiG Obrót Detaliczny na dostawę gazu lub prądu. Po wybraniu wariantu usługi i uzyskaniu potwierdzenia, zostaje zawarta umowa na okres 24 miesięcy. Także przyszli klienci PGNiG Obrót Detaliczny będą mogli mieć „Fachowca”.

Usługę serwisową można wybrać w jednym z trzech wariantów, a opłata miesięczna wynosi od 4,99 zł do 11,99 zł. W najtańszej opcji można liczyć na pomoc specjalisty od urządzeń grzewczych i gazowych; w wariancie drugim - technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz hydraulika, a w trzecim - technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika oraz elektryka.

Całodobowe telefoniczne Centrum Pomocy przyjmie zgłoszenie usterki oraz zorganizuje i pokryje koszty interwencji, w tym dojazdu, materiałów i robocizny – do 500 zł za jedną naprawę. Z takiego serwisu specjalisty można skorzystać trzy razy  w okresie 12 miesięcy.

- W praktyce wygląda to następująco: w przypadku usterki w jakimś urządzeniu w domu należy zadzwonić na numer infolinii, czyli Centrum Pomocy i zgłosić awarię. Konsultant oddzwoni z propozycjami terminów wizyty technika, który przyjedzie w ciągu 24 godzin – wyjaśnia Henryk Mucha.

Klienci mogą płacić za usługę tak, jak im wygodnie: co miesiąc lub co 12 miesięcy.

Usterki naprawiać będą fachowcy Grupy PZU.

- Dobór właściwego partnera do realizacji tych usług był dla nas bardzo ważny. Wiedza przekładająca się na jakość produktów, wiarygodność i doświadczenie Grupy PZU są powszechnie znane. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę – mówi prezes Henryk Mucha.

Jak zaznacza, istotne jest to, że współpraca obydwu firm na dużą skalę ma jeden cel – korzyści dla klientów.

- Pokazujemy również, że taka współpraca nie tylko jest możliwa, ale niesie ze sobą bardzo duży potencjał. Grupa PZU ma 22 mln klientów, PGNiG – 7 mln klientów – razem to ogromna szansa na dalszy rozwój. Dzięki tej współpracy udało nam się stworzyć wyjątkową ofertę – ocenia prezes PGNiG OD.

Usługę „Fachowiec” można wykupić w ponad 130 Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, a już niebawem będzie to możliwe także poprzez aplikację mobilną mBOK PGNiG. Aplikacja ma już ponad 300 000 użytkowników, a codziennie jest ich coraz więcej.Dla programu „Fachowiec” stworzono specjalną zakładkę na stronie pod adresem: www.pgnig.pl/fachowiec.

(Źródło: http://kurier.pap.pl/ oprac. M. Siewak/ Foto: pixabay.com/ plumber)

Reklama

Zamówić fachowca do naprawy można nawet w dużych firmach komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez fakty.bialystok.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1 m 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"