Reklama

Jagiellonia goni czołówkę

05/07/2015 15:50


W najnowszym badaniu „Polska Piłka”, przygotowanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, ponownie na szczycie zestawienia znalazła się Legia Warszawa. „Wojskowi” wyprzedzili Lecha. Duży awans zanotowała Jagiellonia.

W maju na temat lidera zestawienia pojawiło się ponad 4,6 tys. materiałów z prasy i wybranych stron internetowych. Legia Warszawa zdecydowanie najczęściej gościła w mediach. Druga lokata ponownie przypadła Lechowi, na temat którego w maju pojawiło się o ok. 8% materiałów mniej niż o stołecznej Legii. Na najniższy stopień podium wróciła Wisła Kraków, która w poprzednim zestawieniu – kosztem Śląska Wrocław – znalazła się tuż za podium.

Do większych przetasowań doszło poza podium. Największy awans w maju zanotowała Jagiellonia Białystok. Zespół z Podlasia, w porównaniu z poprzednim miesiącem, awansował aż o sześć pozycji. Suma publikacji związanych z zespołem prowadzonym przez Michała Probierza urosła o niemal 25%.

Na zapleczu Ekstraklasy ponownie najlepsze okazało się Zagłębie Lubin. „Miedziowi” zdystansowali konkurencję i z dużą przewagą obronili pozycję lidera. Za plecami lubinian walka o pozycje była już jednak dużo bardziej zacięta. Drugą w zestawieniu Wisłę Płock od siódmej Olimpii Grudziądz dzieliło zaledwie ok. 100 publikacji prasowych i internetowych. Trzecie miejsce w majowej analizie firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przypadło Arce Gdynia. Trzy pierwsze lokaty poza podium zajęły kolejno: Widzew Łódź, Pogoń Siedlce i GKS Tychy.

Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz wybranych portali internetowych. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 maja 2015 - analitycy firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę ponad 952 tys. informacji.

(BL/ Foto: Tomasz Jastrzębski)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do