Reklama

Jak w obrazek, czyli XIII BCSM

24/05/2013 16:00
Białostoccy pasjonaci social media spotkali się już po raz XIII. Nie była to jednak pechowa trzynastka!

W czwartkowy wieczór klub Tworzywo Pray for after wypełnił się geekami wszelkiej maści. Czy stała za tym niecodzienna akcjo-promocja: piwo za check-in? Być może, jednak większą magię z pewnością zdziałały dwa słowa, tudzież nazwy dwóch serwisów: Pinterest oraz Nasza Klasa.
Let’s pin it!
Maria Wasilewska-Kwiatkowska (Community Manager, Astoria Avenue) z prezentacją "Like it & Pin it - wykorzystanie Pinteresta w działaniach marketingowych" łatwo nie miała. Natychmiast zasypano ją gradem pytań, począwszy od internetowej sprzedaży, pozycjonowania czy aktywizacji społeczności skupionej wokół marki.

Nic dziwnego skoro według badań blisko 70 % użytkowników serwisu szuka tam inspiracji zakupowych. Na przykładzie kampanii wielkich graczy (case: Peugeot) zobrazowano możliwości serwisów obrazkowych. Chodzą słuchy, że treści w Internecie dążą do maksymalnej unifikacji, a prym wieść będą zdjęcia i obrazki. Na Pinterście dzielą i rządzą fotografie jedzenia, miłośnicy i twórcy DIY oraz architekci i projektanci. W tych branżach zastosowanie serwisu sprawdza się najbardziej efektywnie.
Masz konto na Naszej Klasie?
Rafał Skwiot (pełnomocnik zarządu ds. marketingu i PR w Naszej Klasie Sp. z.o.o.) z kolei dowodził że Nasza Klasa nie zginęła, póki… ma 8 milionów użytkowników. Przyznając, że od podobieństw do Facebooka uciec się nie da, gdyż w gruncie rzeczy użytkownicy oczekują konkretnych funkcjonalności, zapewniał jednak, że NK ma własne pomysłu rozwoju.

Natomiast spytany o obecność marek na portalu stwierdził, że nie każda tam pasuje tak, jak nie dla każdej właściwym miejscem działania jest FB. My zapytujemy zaś, czy przed NK stoi świetlana przyszłość? Czasy są na tyle niepewne, że specjaliście wieszczą nawet koniec ery Facebooka (o, zgrozo!)

Przy okazji spotkania swoją mini premierę miał projekt sledz.in zapowiadany jako nowa gra miejska! W czasie zabawy uczestnicy odwiedzą ciekawe miejsca naszego miasta, uzyskają zniżki na dobre usługi oraz powalczą o atrakcyjne nagrody. Więcej informacji na temat rezultatu współpracy zespołu kreatywnych, dumnych białostoczan już wkrótce.

Fakty Białystok są medialnym patronem spotkań z cyklu Białostockie Czwartki Social Media.

[wzslider]

tekst: Iwona i Rafał Bortniczukowie

foto: Paweł Tadejko (c) 2013

 
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Agata - niezalogowany 2013-05-24 19:23:21

    Przepraszam, ale o co chodzi?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do