Reklama

Jaki tam, Panie, kryzys… XIV Białostocki Czwartek Social Media

21/06/2013 17:00
Kiedy myślisz „internety”, przed oczyma duszy swojej widzisz czwartki social media. BCSM na stałe zagościły w kalendarzu białostockich branżowych spotkań integracyjnych. Możliwość zgłębienia tajemnic social media ninjas w luźnej, kawiarnianej atmosferze co miesiąc przyciąga dziesiątki białostoczan.

20 czerwca w klubie Tworzywo Pray For After po raz 14 spotkali się białostoccy social media maniacy. Organizator spotkania Kamil Mirowski jest dobrym duchem imprezy, żywo angażując, integrując i przede wszystkim spraszając samą śmietankę jako prelegentów. A więc frekwencja – jest. A i goście nie byle jacy, bo spoza miasta. Kto był? A co było? A o czym gadali?

- Rzadko wykorzystywane działania w social media, czyli wilk uczy socjalu, by Michał Sławiński, The Digitals,
- Białystok: już "up to date", czy dopiero "halfway"? Internauci o festiwalowej ofercie miasta, by Łukasz Jadaś, Instytut Monitorowania Mediów,
- Z każdego kryzysu wynika coś dobrego!, by Monika Czaplicka, Socjomania.pl
Co po czym, czyli rzecz o programie
Czy potrzebny i jak często wykorzystywany jest „brand hero”? Czy marce niezbędny jest bohater, twarz, postać? Dlaczego pan, który siedzi na koniu zadomowił się w Old Spice’owej stylistyce? Co by się stało, gdyby Serce i Rozum wpadli pod pociąg, zaginęli w amazońskiej dżungli lub, co gorsze, zdecydowali o rozstaniu? Czy brand hero to constans marki czy czynnik podlegający jak inne zmianie? Michał Sławiński dywagował o tym, że choć lubimy i przywiązujemy się do bohaterów, to chyba możemy bez nich żyć i jesteśmy w stanie zamienić ich nowy, lepszy model.

O tym, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy opowiadał Łukasz Jadaś. Wiedział chłopak, co mówi - w końcu monitoruje media. A było o: szerokim postrzeganiu dwóch istotnych białostockich festiwali, o aktywności zainteresowanych, o markach, jakie stworzyły obie imprezy.

Kryzys kryzysowi nierówny! - przekonywała Monika Czaplicka. Wyciek BP to był dopiero problem, szkło w kaszce stało się strzałem w kolano, a sprawa, którą przez dłuższy czas żyła cała Polska, czyli zamieszanie wokół NC+ jedynie zagwozdką. Co robić, jak reagować, jak wyciągnąć pozytywy z negatywów? Pamiętaj: monitoring i planowanie. Obserwowanie swoich fanów, konsumentów, klientów i wyciąganie wniosków. Chcesz być poważny? Stwórz plan antykryzysowy. Kluczem jest Zasada 5 „P” : Przeproś, Przyznaj się do błędu, Przeciwdziałaj, Popraw się, Powetuj.
Stay tuned i do następnego!

Tekst: Iwona i Rafał Bortniczukowie
foto: Paweł Tadejko (c) 2013
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do