Firmy nieustannie prześcigają się w coraz to nowych pomysłach kampanii wizerunkowych. Nietypowy projekt, autorstwa agencji reklamowej Lemontea.pl od kilku dni wzbudza ciekawość zarówno swoim wykonaniem jak i tajemniczym przekazem.
Zupełnie niespotykany nigdzie dotychczas bilbord przedsiębiorstwa możemy zobaczyć przy skrzyżowaniu ulic Pogodniej i Wiejskiej.
Uwagę od samego początku przykuwa ogromna torebka herbaty zdobiąca baner. Niewymiarowy gadżet w kreatywny sposób nawiązuje do nazwy agencji, ale też wnosi powiew świeżości na rynku pełnym standardowych rozwiązań. Na pewno jednak intryguje.
- Pomysł zrodził prawie 8 miesięcy temu podczas prac nad promocją firmy – mówi Robert Matyszewski z Lemontea.pl. – Bardzo chcieliśmy zrealizować kampanię promocyjną spójną z naszym wizerunkiem.
Idea designerów cieszy cię coraz większą popularnością. Miejmy nadzieję, że ich śladem pójdą też inne białostockie instytucje. Bo w marketingu liczy się przede wszystkim oryginalność!
Komentarze opinie