Reklama

Oryginalna wizja marketingu

18/07/2013 13:00
Firmy nieustannie prześcigają się w coraz to nowych pomysłach kampanii wizerunkowych. Nietypowy projekt, autorstwa agencji reklamowej Lemontea.pl od kilku dni wzbudza ciekawość zarówno swoim wykonaniem jak i tajemniczym przekazem.

Zupełnie niespotykany nigdzie dotychczas bilbord przedsiębiorstwa możemy zobaczyć przy skrzyżowaniu ulic Pogodniej i Wiejskiej.

Uwagę od samego początku przykuwa ogromna torebka herbaty zdobiąca baner. Niewymiarowy gadżet w kreatywny sposób nawiązuje do nazwy agencji, ale też wnosi powiew świeżości na rynku pełnym standardowych rozwiązań. Na pewno jednak intryguje.

- Pomysł zrodził prawie 8 miesięcy temu podczas prac nad promocją firmy – mówi Robert Matyszewski z Lemontea.pl. – Bardzo chcieliśmy zrealizować kampanię promocyjną spójną z naszym wizerunkiem.

Idea designerów cieszy cię coraz większą popularnością. Miejmy nadzieję, że ich śladem pójdą też inne białostockie instytucje. Bo w marketingu liczy się przede wszystkim oryginalność!

(kaer)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do