
Jeszcze przez dwa dni, bo do środy, do północy, można przesyłać propozycje kandydatur do miana Podlaskiej Marki. Z końcem dnia, 22 stycznia, skończy się bowiem przyjmowanie zgłoszeń do szesnastej edycji tego konkursu.
Podlaska Marka to jedna z najlepiej rozpoznawalnych inicjatyw samorządu województwa podlaskiego promujących szeroką ofertę naszego regionu, wizytówka tego, co w nim najlepsze. Tegoroczna edycja 2019 została rozbudowana o dodatkowe kategorie – „Biznes” i „Projekt 4.0”.
- Są to dwie kategorie, które powstały na wniosek gospodarczego świata naszego regionu. Przedsiębiorcy, jak wiemy, mają dużo do powiedzenia, jeśli chodzi o rozwój województwa i marszałek województwa podlaskiego oczywiście jest przychylny. Podczas posiedzenia Rady Przedsiębiorczości przy marszałku województwa podlaskiego takie sugestie padły, w związku z tym zapraszamy cały świat podlaskiego biznesu do startu w tym konkursie – mówi Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Biura Współpracy z Zagranicą i Promocji w urzędzie marszałkowskim.
W kategorii „Biznes” o laur będą ubiegać się firmy, które – oprócz niewątpliwych osiągnięć w swojej branży w podejmowanych działaniach i inicjatywach gospodarczych – kierują się ideą społecznej odpowiedzialności biznesu. To także okazja do uhonorowania przedsiębiorstw stosujących zasadę dostępności oraz inicjujących programy edukacyjne skierowane do absolwentów.
Nowa branża to również „Projekt 4.0”, skierowana do tych firm, które efektywnie realizują założenia Przemysłu 4.0, między innymi poprzez integrację ludzi oraz sterowanych cyfrowo maszyn z internetem i technologiami informacyjnymi.
- „Projekt 4.0” nawiązuje do takiego pojęcia jak Przemysł 4.0, czyli chodzi tu o takie integracje pierwiastka ludzkiego, czyli ludzi ze sterowanymi cyfrowo maszynami ze sztuczną inteligencją, a także wykorzystanie tych potencjałów w zarządzaniu firmą – wyjaśnia dyrektor Łyżnicka-Sanczenko.
Warto dodać, że w tym roku kategoria „Produkt” została podzielona na dwie grupy: Produkt Spożywczy i Produkt Użytkowy. Zmodyfikowany wykaz kategorii obejmuje obecnie 8 branż: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz Biznes.
Swojego kandydata do nagrody można zgłosić za pośrednictwem strony Podlaska Marka - link do strony. Główne założenia Podlaskiej Marki pozostają niezmienione, nadal jest to konkurs o otwartej formule, dzięki której każdy mieszkaniec naszego regionu może zaproponować swojego faworyta. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 stycznia 2020 r. do północy.
(Źródło: wrotapodlasia.pl/ Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska/ Foto: twitter.com/ województwo podlaskie)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie