Film został wyprodukowany przez agencję Opus Film z Łodzi. Pracuje tam białostoczanin – Tomasz Bagiński. Choć nie wiadomo czy brał udział w tworzeniu nowego spotu promocyjnego Polskę, efekt naprawdę zadziwia.
Niedawno został wypuszczony nowy filmik promujący nasz kraj. Realizację zleciło Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Spot od razu zyskał uznanie w oczach internautów. Na filmiku siedzą dwaj uczniowie. Jeden z nich opowiada drugiemu, jakie wrażenia przywiózł z Polski. Na dodatek w naszym kraju miał być z ojcem, który podpisywał tu ważny kontrakt. Sam spot nosi tytuł: „Polska. Gdzie niewiarygodne staje się rzeczywistością”.
Jeszcze do niedawna wytykaliśmy niemal wszyscy spot z okazji 25 – lecia wolności. Przypominamy, że kosztował aż 7 milionów złotych. Nawet z utworem „Hey Jude” nie został dobrze przyjęty. Teraz najwyraźniej urzędnicy ministerstwa poszli po rozum do głowy i nie zgodzili się na byle co. Na razie nikt nie zdradza, ile kosztowała produkcja. Tego filmiku reklamowego nie powstydziłby się żaden kraj. Zresztą zobaczcie sami.
Komentarze opinie