Reklama

Widzieliście już dwa szybkie żubry?

16/03/2020 18:08

Król Puszczy powraca ze swoją flagową promocją rozpoczynającą sezon piwny. Tegoroczne działania promuje kampania pod hasłem „Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”. Akcja wystartowała 15 lutego i potrwa do 30 czerwca. Działania wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PZL, OTO Film, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz Zenith.

Promocja „Dwa szybkie Żubry” oparta jest na prostym mechanizmie – w ogólnopolskiej loterii wygrać można 2 piwa, jeśli pod zawleczką lub kapslem promocyjnego Żubra znajdzie się symbol wygranej. Promocja organizowana jest piąty rok z rzędu. Do wygrania miliony piw.

- Dwa Szybkie Żubry to fenomen. Ta promocja przełamała zasadę, że sezon piwny rozpoczyna się pod koniec wiosny czy na początku lata. Zauważyliśmy, że nasi fani potrzebują właściwego impulsu, żeby przebudzić się z zimowego letargu i my im go daliśmy. Promocja Dwa Szybkie Żubry stała się symbolem startu sezonu piwnego, zupełnie jak Mikołaj zwiastujący Święta. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”, bo przy skali i jakości żubrowej komunikacji, tak w istocie jest – komentuje Łukasz Kling, brand manager Żubra.

Kluczowym elementem kampanii jest reklama opowiadająca historię szybkiego acz intensywnego spotkania głuszców, lisa i Dwóch Szybkich Żubrów.

Działania reklamowe realizowane będą przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media), radiu oraz punktach sprzedaży. Promocja potrwa do końca czerwca, a darmowe piwa będą wydawane do końca lipca. Regulamin promocji dostępny jest na stronie www.zubr.pl

Za koncepcję spotu telewizyjnego i radiowego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją – Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

(BL)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do