
Obcinane zasięgi, nakładane shadow bany oraz cała reszta pułapek zakładana przez administratorów Facebooka na profile w mediach społecznościowych, nie jest straszna dla profilu Województwa Podlaskiego. Tak przynajmniej można sądzić po tym, gdy okazało się, że jest to drugi w Polsce najbardziej angażujący fanów profil regionu na tej platformie w mediach społecznościowych.
Z pewnością rzecznik marszałka województwa, jak i osoby z nią współpracujące, mają powód do otwarcia małego szampana. W ciągu krótkiego czasu udało im się rozbudować profil Województwa Podlaskiego na Facebooku do ponad 55 tysięcy „lubiaczy”. Ale to tylko część sukcesu. Znacznie ważniejszym wydaje się być zaangażowanie fanów tego profilu. Okazało się bowiem, że obecna ekipa z budynku przy Wyszyńskiego w Białymstoku – jak mawia młodzież – umie w internety.
„Nasz profil jest drugim najbardziej angażującym profilem regionu na Facebooku spośród wszystkich województw! Niemożliwe byłoby osiągnięcie tego wyniku bez naszych czytelników – za co bardzo Wam wszystkim dziękujemy!
My tymczasem nie spoczywamy na laurach, zakasamy rękawy do działania i liczymy na Was! Damy radę wspólnie wspiąć się jeszcze wyżej? Dajcie znać w komentarzach czy możemy na Was liczyć!
Źródło: raport „Marszałkowie i urzędy marszałkowskie na Facebooku” autorstwa Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, opublikowany 18 marca 2021” – czytamy na facebookowym profilu województwa podlaskiego.
Konkurencja była spora, ponieważ Instytut wziął pod lupę wszystkie urzędy marszałkowskie lub też inaczej – profile wszystkich województw. I jest tu ciekawa rzecz, ponieważ uplasowane za województwem podlaskim województwo małopolskie ma ponad 220 tys. fanów zgromadzonych na Facebooku, ale nie było w stanie zaangażować ich dostatecznie mocno. A na pewno mniej niż Podlaskie z nieco ponad 55 tys. lubiących.
Najlepszym fanpage województwa jest to należące do zachodniopomorskiego. Mocno wyprzedza wszystkie pozostałe regiony, w tym Podlaskie. Jak wskazują autorzy badania, w sprawie prowadzenia profili na Facebooku, wcale nie trzeba wrzucać dużej ilości postów, bo bardziej opłaca się zamieszczać takie, które najbardziej angażują użytkowników mediów społecznościowych.
(Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska/ Foto: zrzut ekranu z Facebooka)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie