Reklama

Białostockie firmy IT łączą siły

30/03/2016 13:16


To już oficjalna informacja – integrują się dwie białostockie firmy informatyczne. Spółka SoftwareHut wiąże się z LemonTea. Wspólnie działać będą pod nazwą SoftwareHut, a LemonTea pozostanie brandem. Ideą przedsięwzięcia jest nie tylko ich rozwój z zakresu działań IT, ale także pokazanie otwartości firm na wszelkie możliwości współpracy.

Połączenie to zwiększenie potencjału

SoftwareHut to białostocka firma, która dla swoich krajowych i zagranicznych Klientów jest solidnym partnerem w dziedzinie szeroko rozumianych usług IT oraz outsourcingu specjalistów IT. Specjalizuje się w projektowaniu dedykowanych systemów dla biznesu, oferuje również usługi IT i tworzy narzędzia, które rozwijają biznes Klienta. Są w stanie szybko zbudować zespół z kompetencjami w różnych technologiach dopasowanych do potrzeby biznesowej i charakteru rozwiązania.

LemonTea, również z Białegostoku, specjalizuje się w technologiach front-endowych, a ich rynkiem zbytu są agencje reklamowe oraz startupy na rynku UK, DE, USA. Wspierają Klientów w określonej wąskiej specjalizacji technologicznej. Firma SoftwareHut łącząc się z LemonTea inwestuje w swój dalszy rozwój.



Wspólnie z LemonTea postanowiliśmy znacznie zacieśnić współpracę łącząc nasze firmy w jeden podmiot. Nowe SoftwareHut (marka LemonTea zostaje jako brand) będzie łączyło w sobie nasze dotychczasowe kompetencje oraz doświadczenie nowego partnera z zakresu pozostałych usług IT – mówi Mateusz Andrzejewski, dyrektor ds. technicznych SoftwareHut.

Obie firmy są otwarte na rozwój i nowe możliwości, a nie na walkę z konkurencją. Robert Matyszewski, założyciel LemonTea, wymienia najważniejsze projekty i wyróżnienia, jakie osiągnęła firma.



Jednym z naszych ciekawszych klientów był Urząd Miejski w Białymstoku wraz z projektem strony odkryj.bialystok.pl, która została doceniona w najbardziej popularnym, międzynarodowym konkursie awwwards.com oraz w polskiej edycji mobiletrends.pl. Skala i prestiż konkursu oraz inna nagroda cssdesignawards.com za stronę lemontea.pl pozwoliły nam zyskać popularność w tzw. „branży kreatywnej”. Wyróżnia nas także umiejętność pozyskiwania rynków zagranicznych i amerykańskich startupów, szczególnie w branży interaktywnej. Mamy bardzo kreatywne podejście do pracy. Wszystko to chcemy wykorzystać teraz, kiedy łączymy się z SoftwareHut. LemonTea potrzebowała rozwoju i wzmocnienia swego zaplecza w twardych, technicznych kompetencjach. Brakowało nam także doświadczenia w zarządzaniu dużymi zespołami i projektami. Teraz możemy sobie nawzajem pomagać, ale i wzajemnie się inspirować – podkreśla Robert Matyszewski.

Klienci zyskają na fuzji

SoftwareHut swoją pozycję uzyskało dzięki innowacyjnej wizji i dbałości o najwyższą jakość usług od samego początku swojego istnienia.

LemonTea wnosi do naszej spółki bardzo ważny pierwiastek agencyjny, kreacyjny i kreatywny. Wierzymy, że z połączenia silnego zaplecza technologicznego oraz zamiłowania do piękna może powstać nietuzinkowa mieszanka produktów – mówi Mateusz Andrzejewski, dyrektor ds. technicznych SoftwareHut. – Jestem przekonany, że siła dwóch marek stanie się wartością dodaną i przyczyni się do dynamicznego rozwoju działalności SoftwareHut oraz kolejnych inwestycji w polski i międzynarodowy rynek informatyczny – przekonuje Mateusz Andrzejewski.

(BL/ Foto: sxc.hu/ business-business)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do