Reklama

Biznes w internecie. Jak to się robi?

25/01/2013 10:00


EastCamp jest nieformalnym spotkaniem osób z branży internetowej.

Głównym celem spotkań jest promocja przedsiębiorczości internetowej wśród młodych ludzi. Na tym spotkaniu można zyskać styczność z wiedzą, której nie spotkasz nigdzie w sieci, wszystko dzięki luźnej formie przekazu, której efektem ma być przekazanie swoich doświadczeń z przeprowadzonych projektów internetowych. Można tu spotkać ludzi którzy są bliżej branży Web niż ktokolwiek inny.

Spotykania odbywają się regularnie w Białymstoku, jednak zapraszani prelegenci są  z różnych regionów Polski.

EastCamp jest największym tego typu wydarzeniem organizowanym w województwie podlaskim. Jego celem jest przekazywanie unikalnej wiedzy w sposób jak najbardziej dostępny.

Najbliższe spotkanie odbędzie się 30 stycznia w auli Wyższej Szkoły Ekonomicznej (ul. Zwycięstwa 14/3, budynek D).

Na najbliższym spotkaniu wystąpi: Michał Sadowski - prezes firmy Brand24 S.A. tworzącej popularne narzędzie do monitoringu marki w internecie. Od 10 lat związany z branżą internetową. Dyrektor generalny Grupy Pino, Wojciech Wróblewski - CEO w Grupa Biznes Polska. Zdobywcy wielu nagród m.in. Gazeli Biznesu (2010), członek Business Center Club, Marcin Moska - Divante - Jeden z czołowych graczy rynku eCommerce w Polsce, Kamil Janiszewski - członek zarządu Listonic Sp. z o.o

Szczegóły na stronie internetowej.

 
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Irek - niezalogowany 2013-01-25 15:21:32

    No to trzeba się wybrać :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jagoda - niezalogowany 2013-01-25 10:45:41

    Warto się wybrac, zawsze można sie czegos nauczyć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do