Reklama

Gruntowna modernizacja sali obsługi klientów w białostockim ZUS. Trwało to rok, ma być lepsza dostępność dla klientów

10/04/2023 13:07

Nowoczesna i przestronna sala obsługi klientów w białostockim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przy ul. Młynowej 29 w budynku B została otwarta. Po rocznej modernizacji mieszkańcy naszego miasta i regionu będą przyjmowani w modelowym i przystosowanym do obsługi osób z niepełnosprawnościami miejscu.

Sala bezpośredniej obsługi mieszkańców stolicy województwa ma być wizytówką ZUS w regionie. Chociaż ZUS stawia na nowoczesne technologie i rozwiązania online, to chce podnosić standardy tradycyjnego kontaktu z mieszkańcami regionu.

Nowo otwarta sala w oddziale ZUS w Białymstoku wpisuje się w politykę Zakładu, realizowaną w dwóch wymiarach poprawy warunków obsługi klientów - mówi Mariusz Jedynak, członek zarządu nadzorujący administrację i Zamówienia Publiczne. - Chciałbym bardzo wyraźnie zaznaczyć, że pomimo tego, że Zakład bardzo mocno inwestuje w technologie, w elektroniczne kanały komunikacji z klientem, zawsze będzie pozostawał otwarty na obsługę klientów tradycyjnie i bezpośrednio. Zakład stara się dostosować sale do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami i ta dostępność została zapewniona.

Tylko w ubiegłym roku sprawy w sali obsługi w białostockim oddziale ZUS swoje sprawy załatwiły 142 tysiące mieszkańców. Nowa, oddana po remoncie sala, jest jasna przestronna i przyjazna dla odwiedzających instytucję. Udostępniona świadczeniobiorcom, przedsiębiorcom i ubezpieczonym powierzchnia to obecnie 500 mkw. Klienci będą mogli być obsługiwani przez doradców przy 21 stanowiskach.

Miniony rok to głównie priorytet poprawy warunków pracy szeroko rozumiany. Poprawy jakości obsługi dla naszych klientów, a także poprawy warunków pracy dla pracowników - zaznacza Mariusz Jaroniewski, dyrektor oddziału ZUS w Białymstoku.

Sala obsługi klientów ZUS w Białymstoku została zmodernizowana, by obsługiwane na niej osoby czuły się jak najbardziej komfortowo. Kompleksowe zmiany w postaci ogrzewania podłogowego, dźwigu zewnętrznego, drzwi automatycznych, stanowisk obsługi klientów dostosowanych dla osób poruszających się na wózku czy pętli indukcyjnych poprawią dostępność obiektu, zwłaszcza osób ze szczególnymi potrzebami.

(P. Walczak)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do