Reklama

Grupa Chorten otworzyła dwa nowe sklepy

17/05/2020 18:08

W Białymstoku oraz w Izabelinie otworzyły się dwie nowe placówki partnerskie Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. Oba punkty zostały uruchomione już w nowym obrandowaniu, które będzie teraz standardem dla sklepów w całej Polsce.

Mimo pandemii ekspansja Grupy Chorten szybko postępuje, obecnie jest w niej już 1 895 placówek. Dołączają do niej zarówno funkcjonujące już sklepy niezależnych detalistów w całej Polsce, jak i placówki przedsiębiorców, którzy postanowili otworzyć nowe sklepy już pod marką Grupy. W województwie podlaskim w ostatnich dniach powstały dwa nowe miejsca na handlowej mapie.

Pierwszy ze sklepów mieści się przy ulicy Hetmańskiej w Białymstoku, drugi - przy Ordynackiej w podbiałostockim Izabelinie. Obie placówki w formule mini delikatesów położone są w dobrej lokalizacji, bo w miejscach, gdzie rozwija się nowe budownictwo mieszkaniowe. Oczywiście w związku z epidemią nie organizowano specjalnych otwarć, ale klienci mogą tam już robić codzienne zakupy z promocjami, stosując się do limitów osób przebywających jednocześnie w sklepie.

Punkty zostały otwarte już pod nową formą oszyldowania Grupy Chorten. Co prawda same logo nie uległo dużej zmianie, natomiast zmieniła się technologia kasetonów, które sprawiają, że sklepy wyglądają bardziej nowocześnie i są lepiej widoczne. Pojawił się na nich czerwony żywy kolor oraz wycinane laserowo litery świecące jasnym światłem z napisem Chorten - Polska Grupa Sklepów Spożywczych.

Te biało-czerwone kolory to zresztą nawiązanie do tego, że sieć ma polskie pochodzenie, w przeciwieństwie do wielu innych na krajowym rynku. Główny element logotypu - drzewko dębu, nie uległo jednak zmianie.

Myśląc o rebrandingu przeprowadziliśmy badania konsumenckie na próbce ponad tysiąca osób w różnych częściach Polski, które wskazało, że nasze drzewko jest dobrze kojarzone i podoba się klientom. Mimo różnych propozycji zmian logotypu w bardziej nowoczesnych konwencjach, słuchając głosu klientów i samych właścicieli sklepów, postanowiliśmy na najbliższe lata utrzymać dotychczasowy znak, a jedynie zmienić i ujednolicić na wszystkich placówkach technologię obrandowania - tłumaczy Monika Kosz-Koszewska, rzeczniczka prasowa Grupy Chorten.

Dotąd sklepy w Polsce funkcjonowały również pod logotypami spółek Chorten Mazowsze i Chorten Warmia Mazury, teraz także to ma się zmienić.

Wspólnie doszliśmy do porozumienia, że razem chcemy budować silną markę sklepów Chorten i ta komunikacja z klientem musi być czytelna. Liczymy na to, że nasze logo będzie coraz bardziej widoczne na sklepach polskich właścicieli i będzie się kojarzyło z zakupami w przyjaznej atmosferze i w dobrej cenie, z szerokim wyborem produktów świeżych - podkreśla Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten.

(PW / Foto: mat. pras.)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do