Reklama

McDonald’s testuje biznes na dworcach PKP

06/10/2014 10:39


McDonald’s od kilku lat stara się być obecny tam, gdzie podróżni szukają lokalu gastronomicznego. Zaczynał od tradycyjnych dróg, autostrad i dróg ekspresowych. Teraz chce podbić podniebienia osób podróżujących pociągami. Testuje działalność na dworcach małych i średnich miast.

Gigant w segmencie fast food zastanawia się nad możliwością kolejnych otwarć restauracji na dworcach PKP. Podkreśla, że jest zadowolony z dotychczasową współpracą z polską spółką. Ekspansję zaczął na dworcach dużych miast. Teraz myśli o uruchomieniu placówek w mniejszych miejscowościach. Na razie traktuje ten projekt jako test.

McDonald"s, podobnie jak i inne największe sieci restauracyjne rozwija się poprzez franczyzę. To ikona franczyzy gastronomicznej – ma u nas ok. 60 franczyzobiorców, którzy prowadzą ponad 200 restauracji.

Wśród wszystkich lokali 244 restauracje posiadają funkcję McDrive, 118 punktów działa z opcją McCafé, a 57 – posiada opcję Gym&Fun. W I kw. 2014 roku sieć odnotowała wzrost globalnych przychodów ze sprzedaży o 0,5% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. W Europie firma w tym czasie osiągnęła wzrost sprzedaży i zysku operacyjnego o 1,6% i 6% odpowiednio.

(Źródło: franczyzawpolsce.pl/ oprac. Kalina/ Foto: DDB/ K.)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do