W pojazdach odśnieżających zamontowane zostaną moduły GPS.
Od 14 stycznia miasto będzie mogło dokładniej kontrolować pracę firm odpowiedzialnych za oczyszczanie ulic.
Urządzenia GPS, a także stanowiska przystosowane do monitoringu pojazdów, pozwolą pracownikom urzędu obserwować na bieżąco wszystko, co istotne przy skutecznym odśnieżaniu. Wiadomo będzie dokładnie, kiedy firmy rozpoczęły pracę, ile pługo-piaskarek jest w akcji, gdzie pracują i czym się zajmują. System pozwoli też w każdej chwili sięgnąć do zarchiwizowanych informacji z poprzednich dni.
Takie rozwiązanie nie tylko przyczyni się do lepszej kontroli firm oczyszczających, ale także pomoże uniknąć spornych kwestii dotyczących wywiązywania się firm ze swych obowiązków.
Montaż GPS-ów i uruchomienie stanowisk monitoringu zakończy się 13 stycznia, koszt tego przedsięwzięcia to 40,8 tys. złotych.
Komentarze opinie