
125 mld złotych w transakcjach internetowych 2023. Firmy prześcigają się w metodach płatności. Innowacyjna zmiana w Mangopay. Implementacja BLIK i wzmocniona pozycja w Polsce
Mangopay dostarcza modułową infrastrukturę płatniczą platformom handlowym. Z początkiem drugiego kwartału, rozszerzył działalność na polskim rynku przez implementację płatności mobilnych BLIK. Współpraca ma na celu zwiększenie dostępności najpopularniejszej metody płatności w polskich kanałach sprzedaży e-commerce.
Obecnie platformy zakupowe prześcigają się w metodach pozyskiwania nowych klientów. Kartą przetargową jest łatwa, bezpieczna i ogólnodostępna metoda płatności. Poprawia to współczynniki konwersji i pozytywnie wpływa na ogólne doświadczenia związane z zakupami. Rozwiązaniem najczęściej używanym i wciąż zyskującym na popularności w Polsce jest lokalny BLIK.
W 2023 roku płatności w e-commerce stanowiły ponad połowę wszystkich transakcji BLIK. Zgodnie z danymi Statistia, płatności były używane w sklepach internetowych 921 milionów razy, co stanowi wzrost o 29% w stosunku do 2022 roku. W 2023 r. wartość transakcji internetowych osiągnęła 125,6 mld zł, podczas gdy rok wcześniej wynosiła 89,2 mld zł. Zatem bardzo widoczny jest wykładniczy wzrost popularności BLIKA i jednocześnie wzrost zapotrzebowania na to rozwiązanie.
- Implementacja BLIKA, najpopularniejszej metody płatności w Polsce, oznacza, że jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do wspierania polskich klientów. Z radością rozszerzamy naszą ofertę dla obecnych i potencjalnych klientów w Polsce i cieszymy się, że nasza infrastruktura płatnicza będzie towarzyszyła im na co dzień – opowiada Piotr Ostaszewski, Business Development Manager w Mangopay.
Współpraca pomiędzy Mangopay a BLIKIEM ma przybliżyć rozwiązanie konsumentom na platformach, na których usługa nie była dotychczas dostępna.
(BL)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie