Reklama

Polacy coraz chętniej płacą BLIK-iem

23/04/2024 08:03

125 mld złotych w transakcjach internetowych 2023. Firmy prześcigają się w metodach płatności. Innowacyjna zmiana w Mangopay. Implementacja BLIK i wzmocniona pozycja w Polsce

Mangopay dostarcza modułową infrastrukturę płatniczą platformom handlowym. Z początkiem drugiego kwartału, rozszerzył działalność na polskim rynku przez implementację płatności mobilnych BLIK. Współpraca ma na celu zwiększenie dostępności najpopularniejszej metody płatności w polskich kanałach sprzedaży e-commerce.

Obecnie platformy zakupowe prześcigają się w metodach pozyskiwania nowych klientów. Kartą przetargową jest łatwa, bezpieczna i ogólnodostępna metoda płatności. Poprawia to współczynniki konwersji i pozytywnie wpływa na ogólne doświadczenia związane z zakupami. Rozwiązaniem najczęściej używanym i wciąż zyskującym na popularności w Polsce jest lokalny BLIK.

W 2023 roku płatności w  e-commerce stanowiły ponad połowę wszystkich transakcji BLIK. Zgodnie z danymi Statistia, płatności były używane w sklepach internetowych 921 milionów razy, co stanowi wzrost o 29% w stosunku do 2022 roku. W 2023 r. wartość transakcji internetowych osiągnęła 125,6 mld zł, podczas gdy rok wcześniej wynosiła 89,2 mld zł. Zatem bardzo widoczny jest wykładniczy wzrost popularności BLIKA i jednocześnie wzrost zapotrzebowania na to rozwiązanie.

- Implementacja BLIKA, najpopularniejszej metody płatności w Polsce, oznacza, że jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do wspierania polskich klientów. Z radością rozszerzamy naszą ofertę dla obecnych i potencjalnych klientów w Polsce i cieszymy się, że nasza infrastruktura płatnicza będzie towarzyszyła im na co dzień – opowiada Piotr Ostaszewski, Business Development Manager w Mangopay.

Współpraca pomiędzy Mangopay a BLIKIEM ma przybliżyć rozwiązanie konsumentom na platformach, na których usługa nie była dotychczas dostępna.

(BL)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do