Reklama

Pracuj w dobrej kompanii. Szansa na staż w korporacji

21/02/2013 14:00

20 lutego Kompania Piwowarska rozpoczęła dwie akcje skierowane do studentów – kolejną edycję konkursu „Kompania Innowacji” oraz nabór na letnie praktyki w ramach programu „W dobrej kompanii”.


Latem do firmy trafi ponad 80 młodych ludzi, którzy przez kilka tygodni, a nawet miesięcy będą mogli zdobywać wiedzę i doświadczenie w strukturach lidera branży piwowarskiej.


Kompania Piwowarska od 2010 r. organizuje konkurs „Kompania Innowacji”, skierowany do studentów i absolwentów, którzy nie ukończyli 26 lat. Jego ideą jest wspieranie u młodych ludzi innowacyjności oraz własnej inicjatywy jako kompetencji szczególnie cenionych przez pracodawców. Uczestnicy konkursu mają przygotować projekt na jeden z zadanych tematów. Osoby, które wykażą się największą innowacyjnością oraz nowatorskim spojrzeniem na firmę i jej produkty, mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody oraz odbyć 6-miesięczny płatny staż w jednym z działów firmy.


Zadania konkursowe udostępniono na stronie internetowej firmy. W tym roku to trzy tematy:

1. Zanim piwo dotrze do sklepu – zaproponuj innowacyjne rozwiązanie w obszarze logistyki, które przyczyni się do zwiększenia przewagi konkurencyjnej KP. Przeprowadź analizę liczbową lub stwórz model symulacyjny (możliwe obszary innowacji to m.in. magazynowanie, transport, logistyka opakowań zwrotnych lub inne).

2. Piwo jest trendy czy passé? – w jaki sposób wpłynąłbyś na atrakcyjność kategorii piwa wśród osób w Twoim wieku? Zaproponuj markę, która będzie odpowiedzią na powyższe pytanie, i uzasadnij biznesowo.

3. Po piwo do sklepu, dyskontu czy pubu? Jak będzie zmieniać się struktura kanałów sprzedaży na rynku piwa w najbliższych latach? Zaproponuj innowacyjne działania, które w obliczu tych zmian pomogą wzmocnić pozycję KP.


Uczestnicy mają czas na nadesłanie prac do 14 kwietnia. Finał konkursu odbędzie się 21 maja w Warszawie – zakwalifikuje się do niego 12 osób, spośród których Kompania Piwowarska wyłoni 4 stażystów. Latem rozpoczną oni płatny staż w trzech wybranych działach firmy.


KP od trzech lat daje szansę młodym, utalentowanym i kreatywnym ludziom na rozwój swoich kompetencji, a konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W 2012 r. napłynęło ponad 150 zgłoszeń, a komisja złożona z pracowników działów marketingu, innowacji i HR Kompanii Piwowarskiej wybrała 11 najbardziej oryginalnych i nowatorskich projektów.


Wtedy też konkurs pierwszy raz odbył się w zmienionej formule: finaliści zostali zaproszeni do udziału w spotkaniu (tzw. Assessment Centre), podczas którego osobiście przedstawili swoje pomysły oraz zmierzyli się z przygotowanym przez komisję zadaniem zespołowym.


– Stworzono dla mnie bardzo indywidualną ścieżkę kariery, która umożliwiła mi ukończenie studiów oraz zmiany działów i zakresów obowiązków – mówi Ada Danisz, laureatka I edycji Kompanii Innowacji. – W tym momencie jestem specjalistą ds. aktywacji marki Tyskie, brałam już udział w kluczowych dla Kompanii Piwowarskiej projektach, jak 5 Stadion czy Tyskie Klasyczne. Po tak krótkim czasie od startu kariery nie mogę wyobrazić sobie lepszej drogi rozwoju.


Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Piotrek - niezalogowany 2013-02-21 17:08:04

    I to jest duży plus :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do