Co prawda wiele usługi nie podrożeją, ale jednak będzie trzeba zapłacić nieco więcej. T-mobile zdecydował się podnieść ceny, bo chce w ten sposób sprawdzić reakcje klientów. Możliwe, że ci przejdą do innych operatorów telefonii komórkowej.
Tego raczej nikt się nie spodziewał, że otrzyma informację od operatora sieci, że albo przyjmie nowe warunki umowy, albo zapłaci więcej. Wszystko dlatego, że usługi telekomunikacyjne są w Polsce coraz tańsze i coraz mniej można na nich zarobić. T-mobile zdecydował się wysłać do swoich klientów listy, w których czytamy:
„Już dziś zapraszamy do przejścia na nowe oferty JUMP!/ Blueconnect. Jeżeli nie zdecydują się Państwo na to, korzystanie ze starych ofert jest nadal możliwe zgodnie z niżej przedstawionymi zmianami.”
Jeśli klient nie zdecyduje się na nowe warunki koszt abonamentu wzrasta o 5 zł netto w przypadku klientów biznesowych, brutto, gdy chodzi i klienta indywidualnego. Konkurencja na razie jeszcze nie zaciera rąk. Choć może zdarzyć się tak, że od T-mobile klienci zaczną przechodzić do pozostałych na rynku operatorów. Jest to możliwe tym bardziej, że zmiana dotychczasowych warunków w umowie terminowej daje możliwość jej rozwiązania bez opłat karnych.
- Jeszcze nie dostałam żadnego listu. Ale jak zobaczę co tam jest, zastanowię się czy zostać czy przejść do innej sieci. Ale nie podoba mi się taka informacja – powiedziała Magdalena, którą spotkaliśmy w salonie T-mobile. – Przy okazji jak tu jestem dopytam o co chodzi – dodała.
Na razie T-mobile będzie testował reakcje klientów. Jeśli się okaże, że będą odpływać, wówczas należy się spodziewać zmiany kierunku. Jeśli zaś zmiana okaże się dla klientów nieistotna i mimo wszystko pozostaną, prawdopodobnie podobnie postąpią przedstawiciele innych telefonii komórkowych.
Komentarze opinie