DobreMiejsce.to to odpowiedź na standardowe formy reklamy. Promuje lokalne usługi i dobre miejsca w naszym mieście.
Pomysł ogólnie nie jest nowy, ale sprawdzony w Europie i w dużych miastach Polski. Tam służy głównie do promocji turystyki, w Białymstoku ma polegać na polecaniu jednych dobrych miejsc przez inne.
W 25 punktach miasta zostały ustawione specjalne czerwone stojaki, na których reklamują się na kolorowych wizytówkach różne instytucje czy usługodawcy. To nie tylko promocja dla firm, ale przede wszystkim korzyść dla ich klientów - bo na każdej wizytówce są zniżki.
Ulotki reklamowe z rabatami mają wymiary zbliżone do kart kredytowych i mieszczą się w portfelu jak inne karty lojalnościowe czy zniżkowe.
Uruchomiony został także serwis internetowy DobreMiejsce.to , gdzie możemy znaleźć na mapie prezentery z wizytówkami. Dodatkowo kupony można także drukować ze strony.
Na zachodzie się sprawdziło to i sprawdzi się u nas. Pamiętam, jak kilka lat temu w Szwajcarii zastanawialiśmy się, JAK to działa.......
superrrr pomysł :)
no trzeba przyznać, że się postarali. Paddy też racja Koku smacznie kusi.:P
Hello! Veranda i pizza z pieca? Smaczna, bardzo :)Powinna się reklamować :)
Koku Sushi - bardzo fajna promocja, no i Chillipizza
Jak dla mnie najlepszą ofertę ma Galeria Antresola :) Najlepsze deal!
super, dzięki redakcjo za info :)
Ciekawe czy się w Białymstoku to sprawdzi. U nas wszyscy żylują na reklamie. A to podstawa handlu!