Reklama

Uniwersytet Medyczny będzie promował się w Indiach

24/01/2021 18:07

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku rozpoczął realizację kolejnej kampanii promocyjnej na portalu społecznościowym Facebook w Indiach. Jest to jedna ze strategii umiędzynaradawiania naszej placówki medycznej.

Głównym celem kampanii jest promocja Uczelni wśród potencjalnych kandydatów na studia anglojęzyczne na kierunku lekarskim prowadzone na Wydziale Lekarskim z Oddziałem Stomatologii i Oddziałem Nauczania w Języku Angielskim. Rynek indyjski jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków edukacyjnych. Obecnie na UMB studiuje 16 studentów z Indii.

Realizacja kampanii jest możliwa dzięki uzyskaniu dofinansowania przez Dział Współpracy Międzynarodowej w ramach projektu „UMB na krańcu świata – promocja Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na rynkach azjatyckich”, finansowanego w ramach Programu „Promocja Zagraniczna” Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Wartość całego projektu wynosi 99 999,22 PLN.

Kampanie promocyjne są jednym z elementów realizacji Strategii Umiędzynarodowienia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, wdrażanej przez Dział Współpracy Międzynarodowej pod nadzorem prof. dr hab. Tomasza Hryszko – Pełnomocnika Rektora ds. Współpracy Międzynarodowej.

(Źródło: UMB/ oprac. Kalina/ Foto: bialystok.pl)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do