
Dostępność i wygoda realizacji wielu potrzeb pod jednym dachem to esencja centrum handlowo-usługowego. Czasem jednak w czasie wizyty w galerii niespodziewane zdarzenie może zaburzyć nasz komfort. Ups, pieluchy zostały w domu? A może bateria w telefonie zaraz się rozładuje? Alfa Centrum przedstawia sAPPort – aplikację, która ułatwi rozwiązanie tych i wielu innych problemów, by zakupy były jeszcze wygodniejsze – i przyjemne jak nigdy dotąd.
sAPPort to nowa darmowa aplikacja dla klientów Alfa Centrum, której głównym hasłem jest Twoja potrzeba – nasze wsparcie. Pomaga w rozwiązaniu problemu, który może pojawić się podczas wizyty w galerii. Nazwa aplikacji to połączenie słów support (ang. wsparcie) oraz app – aplikacja. Intuicyjne menu daje dostęp do bezpłatnych udogodnień w następujących kategoriach: dzieci, seniorzy, technika, komfort i bezpieczeństwo. Wystarczy wybrać odpowiednią pozycję w aplikacji, a następnie odebrać ją w wyznaczonym punkcie – i cieszyć się bezproblemowymi zakupami!
Zakupy z dziećmi nie muszą być ciężkie
Niemal każdy rodzic małego dziecka wie, jak angażująca jest wizyta w galerii z pociechą. Zamiast koncentrować się na liście zakupów, opiekun musi mieć oczy dookoła głowy i pilnować malucha, a także na bieżąco reagować na jego potrzeby. Niemowlęta mają ich wyjątkowo dużo, a pieluchy mają tendencję do kończenia się w najmniej oczekiwanym momencie... W takiej sytuacji ze wsparciem przyjdzie sAPPport: pomoc dla rodziców maluszków obejmuje m.in. jednorazowe produkty higieniczne, takie jak pieluszki czy śliniaczki, ale też wynajem podgrzewacza do butelek czy podestu do wózka, jeśli starsza pociecha zmęczy się chodzeniem.
Niesforne starszaki mogą zostać zabezpieczone opaską tożsamości z numerem telefonu opiekuna – w przypadku, kiedy maluch oddali się od rodzica, pozwoli ona na szybkie nawiązanie kontaktu.
Komfortowe zakupy
Alfa Centrum dba o to, by żaden klient nie czuł się wykluczony. Osoby wysoce wrażliwe i dzieci często bywają przytłoczone gwarem panującym w centrach handlowych. Z myślą o nich w sAPPorcie pojawiła się pozycja słuchawki wyciszające. Ograniczą ilość bodźców i sprawią, że wizyta w galerii będzie znacznie przyjemniejsza.
Podczas długiej wizyty w centrum nawet najbardziej wytrzymały smartfon traci energię – teraz to nie problem! W zakładce technika łatwo można wypożyczyć ładowarkę do telefonu – to kwestia kilku kliknięć! Katalog usług sAPPort będzie stopniowo rozszerzany, by jak najpełniej spełniać oczekiwania klientów centrum.
Jak uzyskać wsparcie?
Aplikacja sAPPort dostępna jest bezpłatnie w Google Play oraz App Store. Rejestracja możliwa jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Zamówione w aplikacji udogodnienie należy odebrać osobiście w Punkcie Odbioru Usługi, znajdującym się na poziomie 1, w Info Punkcie w godzinach jego otwarcia. Jednocześnie sAPPort umożliwia zamówienie usług wyłącznie w godzinach pracy Info Punktu.
Usługi dostępne w aplikacji sAPPort dzielą się na zwracalne (wynajem) i niezwracalne (produkty jednorazowe, serwisy). Klient może jednocześnie wynajmować jedną rzecz, a zamówienie kolejnej usługi niezwracalnej jest możliwe po realizacji poprzedniego zamówienia. Liczba dostępnych usług jest ograniczona – dlatego w przypadku usług zwracalnych może zaistnieć konieczność poczekania na przedmiot. Dla bezpieczeństwa i komfortu użytkowania wszystkie przedmioty są odkażane po każdym zwróceniu.
(BL)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie