Reklama

W konkursie e-Commerce Polska awards nominowana jest białostocka firma

16/09/2022 18:09

Agencja marketingowa Sempai otrzymała nominację do e-Commerce Polska awards za stworzenie innowacyjnego oprogramowania dla reklam w Internecie. O tytuł najlepszego narzędzia dla e-commerce Sempai Merchant 360 rywalizuje z Allegro Pay, Blikiem, Ergonode PIM oraz inPost Mobile.

e-Commerce Polska awards to najważniejszy konkurs dla branży e-commerce w naszym kraju. Do finału jubileuszowej, dziesiątej edycji wydarzenia trafiły najbardziej innowacyjne marki lub rozwiązania w obszarze e-handlu, wyróżniające się wizją, nowatorskim myśleniem oraz najwyższą jakością dostarczanych usług w e-biznesie.

- Dostaliśmy nominację w kategorii "Best tool for e-commerce" za Sempai Merchant 360. Jest to dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Po raz pierwszy zostaliśmy bowiem dostrzeżeni przez kapitułę e-Commerce Polska Awards, w której skład wchodzą autorytety polskiego e-biznesu. Jestem dumny z całego zespołu składającego się ze specjalistów SEM oraz IT, który stworzył ten funkcjonalny ekosystem dla reklam – mówi Sebastian Suma, CEO Sempai.

Narzędzie stworzone przez zespół kierowany przez Sebastiana Sumę jest laureatem wielu prestiżowych nagród. Tylko w 2022 roku Sempai Merchant 360 został doceniony podczas dwóch ważnych międzynarodowych konkursów branżowych, zdobywając 1 miejsca w: European Search Awards (w kategorii Best Software Innovation) oraz Performance Marketing Diamonds CEE (w kategorii Performance Technology of the Year).

- Sempai Merchant 360 to nasza autorska platforma, która wspiera optymalizację kampanii produktowych w Internecie. Jej siłą jest połączenie automatyzacji z ludzką inteligencją. Stworzone przez nas narzędzie wspiera obecnie kampanie sprzedażowe dla ponad 260 e-sklepów, osiągając co miesiąc ponad 30 mln zł dodatkowego przychodu naszym klientom – dodaje Sebastian Suma.

Wśród liderów, którzy zaufali Sempai Merchant 360, są m.in. sklepy internetowe Wojas, DeeZee, tantis.pl, sfmeble.pl czy Cocolita. Klienci doceniają narzędzie za jego skuteczność w docieraniu do konsumentów oraz optymalizację kosztu reklamy w Internecie.

Więcej o tym jak działa Sempai Merchant 360 można dowiedzieć się oglądając film: https://sempai.link/jak-dziala-sempai-merchant-360 bądź na stronie: https://sempai.pl/oferta/sempai-merchant-360/.

O tym, czy Sempai stanie na podium, dowiemy się już 22 września podczas Gali Dekady organizowanej w Warszawie przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

(BL)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do