Reklama

Adampol i Electrum – gotowe zawalczyć o tytuł sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego w Białymstoku

28/09/2015 10:43


Dwie firmy mają szanse na tytuł Sponsora Tytularnego Stadionu Miejskiego w Białymstoku. Adampol i Electrum złożyły prawidłową dokumentację i wezmą udział w negocjacjach, które ustalą pakiet praw przysługujących sponsorowi tytularnemu Stadionu Miejskiego.

Kolejnym etapem będzie złożenie przez zainteresowane firmy ofert określających ile, te prawa, są dla nich warte. Wyłoniona w ten sposób firma zyska prawo do nadania oficjalnej nazwy największemu obiektowi sportowemu w naszym regionie.

Pierwszy etap postępowania na wyłonienie sponsora tytularnego za nami, teraz czas na negocjacje. Trzeba wspólnie ustalić katalog praw, korzyści, które później będą podstawą do złożenia ostatecznych ofert przez zainteresowane firmy – mówi zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki.

Spółka Stadion Miejski procedurę wyłonienia sponsora tytularnego obiektu rozpoczęła już w sierpniu. Termin ostatecznego wyłonienia zwycięzcy postępowania uzależniony jest od czas trwania negocjacji.

(Źródło i foto: bialystok.pl/ oprac. Kalina)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do