Ktoś z Was pamięta film promujący festiwal Original Source Up To Date, w którym pewna starsza pani użyła klasycznych już słów „trochę biesiadnie, trochę breakcore” ?
http://www.youtube.com/watch?v=nMwv_ByBqeo
Było to raptem 2 lata temu a ekipa odpowiedzialna za Up to Date nie próżnuje i wciąż udowadnia, że jest niesamowitą wręcz kopalnią świeżych i ciekawych pomysłów. Video z 2011 zrobiło prawdziwą furorę w Internecie. Do dnia dzisiejszego film na całym świecie obejrzało prawie 750 000 ludzi co jak na nasze podlaskie warunki jest wynikiem wprost fenomenalnym.
W zeszłym roku filmem promującym festiwal był klip pt. „The Real Thing”. Film może nie miał takiej oglądalności jak wcześniejszy, ale i tak wedle twórców Original Source Up To Date był najlepszym i najpopularniejszym promo festiwalowym w Polsce w 2012 roku. Film zdecydowanie inny od wcześniejszego. Twórcy postawili na ilustrację muzyczną tego co widzieliśmy rok temu na Węglówce. Pojawiła się oczywiście wzmianka o lokalizacji festiwalu, co z perspektywy promocji naszego miasta jest samo w sobie wartością nie do przeceniania. Przy okazji - kto rozpozna ten kojący, spokojny głos pewnej znanej prezenterki telewizyjnej?
https://www.youtube.com/watch?v=MOQFdSv0isk
Wczoraj w sieci pojawił się najnowszy film promujący Festiwal. I po raz kolejny zostaliśmy zaskoczeni. Bohaterami najnowszego klipu są Cinek i Damianek – chociaż co prawda na ekranie monitora widać tylko tego pierwszego.
http://www.youtube.com/watch?v=czYheeRw5I0
Nie wypada opowiadać o czym jest ten film. Obejrzyjcie sami. Obiecujemy - dawka dobrego humoru gwarantowana. Na czym polega fenomen festiwalowych filmów? Organizatorzy Up To Date i przy okazji twórcy internetowych klipów w piękny i jednocześnie prześmiewczy sposób rozprawiają się ze stereotypami o Białymstoku. Bo tylko prawdziwi fani naszego miasta i przy tym osoby o wielkim dystansie do siebie, mogły wpaść na pomysł aby promocję festiwalu oprzeć między innymi o video z typowym białostockich dresiarzem.
Raz na jakiś czas youtube notuje nagły, skokowy przyrost oglądalności. W przypadku Białegostoku i okolic możemy być niemal stuprocentowo pewni, że to sprawka ekipy odpowiedzialnej za Original Source Up To Date. Nie ma w Białymstoku drugiej paczki tak pozytywnie zakręconych ludzi, którzy miłość do muzyki połączyli ze sposobem na życie, realizacją planów i marzeń, i przy okazji doskonałą promocją naszego miasta.
Komentarze opinie