Reklama

„Bendo techno robić”

20/06/2013 14:00
Ktoś z Was pamięta film promujący festiwal Original Source Up To Date, w którym pewna starsza pani użyła klasycznych już słów „trochę biesiadnie, trochę breakcore” ?

http://www.youtube.com/watch?v=nMwv_ByBqeo

Było to raptem 2 lata temu a ekipa odpowiedzialna za Up to Date nie próżnuje i wciąż udowadnia, że jest niesamowitą wręcz kopalnią świeżych i ciekawych pomysłów. Video z 2011 zrobiło prawdziwą furorę w Internecie. Do dnia dzisiejszego film na całym świecie obejrzało prawie 750 000 ludzi co jak na nasze podlaskie warunki jest wynikiem wprost fenomenalnym.

W zeszłym roku filmem promującym festiwal był klip pt. „The Real Thing”. Film może nie miał takiej oglądalności jak wcześniejszy, ale i tak wedle twórców Original Source Up To Date był najlepszym i najpopularniejszym promo festiwalowym w Polsce w 2012 roku. Film zdecydowanie inny od wcześniejszego. Twórcy postawili na ilustrację muzyczną tego co widzieliśmy rok temu na Węglówce. Pojawiła się oczywiście wzmianka o lokalizacji festiwalu, co z perspektywy promocji naszego miasta jest samo w sobie wartością nie do przeceniania. Przy okazji - kto rozpozna ten kojący, spokojny głos pewnej znanej prezenterki telewizyjnej?

https://www.youtube.com/watch?v=MOQFdSv0isk

Wczoraj w sieci pojawił się najnowszy film promujący Festiwal. I po raz kolejny zostaliśmy zaskoczeni. Bohaterami najnowszego klipu są Cinek i Damianek – chociaż co prawda na ekranie monitora widać tylko tego pierwszego.

http://www.youtube.com/watch?v=czYheeRw5I0

Nie wypada opowiadać o czym jest ten film. Obejrzyjcie sami. Obiecujemy - dawka dobrego humoru gwarantowana. Na czym polega fenomen festiwalowych filmów? Organizatorzy Up To Date i przy okazji twórcy internetowych klipów w piękny i jednocześnie prześmiewczy sposób rozprawiają się ze stereotypami o Białymstoku. Bo tylko prawdziwi fani naszego miasta i przy tym osoby o wielkim dystansie do siebie, mogły wpaść na pomysł aby promocję festiwalu oprzeć między innymi o video z typowym białostockich dresiarzem.

Raz na jakiś czas youtube notuje nagły, skokowy przyrost oglądalności. W przypadku Białegostoku i okolic możemy być niemal stuprocentowo pewni, że to sprawka ekipy odpowiedzialnej za Original Source Up To Date. Nie ma w Białymstoku drugiej paczki tak pozytywnie zakręconych ludzi, którzy miłość do muzyki połączyli ze sposobem na życie, realizacją planów i marzeń, i przy okazji doskonałą promocją naszego miasta.

(erpe)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do