Reklama

Białostoczanie ponad 200 tysięcy raz dzwonili na miejską infolinię

12/12/2018 13:05

Specjalna infolinia dla mieszkańców w Urzędzie Miejskim działa już od czterech lat. W tym czasie pod numer 85 879 7979 interesanci zadzwonili około 223 tysięcy razy. Dzwoniąc tam białostoczanie uzyskują informacje pomagające w załatwianiu urzędowych spraw.

Dzięki specjalnej infolinii kontakt mieszkańców z Urzędem Miejskim jest prostszy i wygodniejszy. Telefoniczna obsługa wszelkich zapytań i zgłaszanych przez białostoczan interwencji jest szybka i sprawna. Tylko w październiku pracownicy Centrum Obsługi Teleinformatycznej odebrali ok. 5 tys. połączeń, w listopadzie – prawie 2,6 tys. Od uruchomienia infolinii w październiku 2014 r. do dziś (20 listopada 2018 r.) odnotowano łącznie 222 940 takich telefonów.

Dzwoniący najczęściej pytają o dowody osobiste, rejestrację pojazdów, prawa jazdy, meldunki oraz akty Urzędu Stanu Cywilnego. Wiele spraw dotyczy dróg miejskich. Mieszkańcy szukają również informacji o podatkach, inwestycjach, zgłaszają uwagi dotyczące funkcjonowania miasta.

Dzięki istnieniu infolinii mieszkańcy Białegostoku nie muszą z każdą sprawą osobiście przychodzić do urzędu – mówi prezydent miasta Tadeusz Truskolaski. – Wiele spraw można załatwić przez telefon, a to duże ułatwienie i oszczędność czasu dla naszych mieszkańców.

Infolinia działa w poniedziałki od godz. 8.00 do 17.00, w pozostałe dni (wtorek-piątek) w godz. 7.30-15.30. Telefon jest czynny także w otwarte soboty, od godz. 8.00 do 12.00. W poniedziałki konsultanci odbierają średnio ok. 300 połączeń. Od wtorku do piątku interesanci dzwonią ponad 200 razy dziennie.

(Źródło: bialystok.pl/ oprac. Kalina/ Foto: BI-Foto)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do