
Sklepy z Grupy Chorten uruchomiły sprzedaż swoich produktów online i przez telefon. Dzięki takiej usłudze klienci mogą zrobić szybko i bezpiecznie zakupy z dostawą do domu czy miejsca pracy.
Kwarantanna, izolacja, troska o bezpieczeństwo - w dobie pandemii koronawirusa ograniczamy przemieszczanie się, a wiele sieci spożywczych daje możliwość zrobienia zakupów przez internet. Część osób pracuje zdalnie. Studenci i uczniowie mają zajęcia online. Są też takie osoby, które muszą zamknąć się w czterech ścianach ze względu na kwarantannę czy samoizolację. Zrobienie zakupów w tym czasie jest utrudnione bądź wręcz niemożliwe.
Właśnie wystartował sklep internetowy e-chorten.pl. Na tej stronie w bardzo prosty i przystępny sposób można zrobić zakupy. Wystarczy wybrać potrzebne produkty z 11 kategorii (można to zrobić też telefonicznie). W odróżnieniu od oferty wielu sklepów internetowych innych sieci handlowych i dostawców, można tu zamówić szeroką ofertę produktów świeżych na wagę, w tym mięso i wędliny, ryby czy ciasta. Ponadto dostępne będą również produkty marki premium Grupy Chorten - Z Podlaskiej Spiżarni. Towar zostanie dowieziony pod drzwi.
Dostawy są realizowane na terenie Białegostoku, jak też miejscowości oddalonych do 20 km od granicy stolicy województwa podlaskiego, od poniedziałku do soboty w godz. 8 - 20. Jest też opcja, aby złożone online zamówienie odebrać osobiście w sklepie przy ul. Wiklinowej 10 w Białymstoku. Za zakupy będzie można zapłacić przelewem, jak też gotówką czy kartą płatniczą przy dostawie.
Sytuacja pandemii pokazała nam, że także produkty spożywcze są coraz chętniej kupowane przez klientów w internecie. W związku z tym postanowiliśmy rozwinąć sklep internetowy. Dzięki temu konsumenci bez wychodzenia z domu, w sposób bezpieczny i sprawmy, mają dostęp do całej oferty dostępnej w stacjonarnych sklepach Chorten - mówi Emil Ciepły, który koordynuje działanie platformy.
Z kolei już od wiosny, po wprowadzeniu pierwszego lockdownu, możliwość zakupów online oferują m.in. działające w Grupie Chorten Delikatesy u Chłopców. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej delikatesyuchlopcow.pl bądź telefonicznie przez siedem dni w tygodniu, 24 godzinny na dobę.
Mamy stałych klientów, którzy raz w tygodniu robią większe zakupy o wartości do 100 do 500 zł. Mamy również grupę klientów, którzy zamawiają mniejsze zakupy codziennie. Wśród naszych odbiorców są osoby prywatne, które robią zakupy online czy na telefon, z wygody, czy też z tego względu, że przebywają na kwarantannie. Zamawia u nas również kilka firm. Staramy się realizować zamówienia w ciągu godziny, maksymalnie dwóch. W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych sklepów u nas jest szeroka oferta świeżego mięsa i wędlin, zawsze jest kilkaset indeksów z aktualnej oferty promocyjnej Grupy Chorten - mówi Paweł Florczyk, który wspólnie z bratem Marcinem prowadzi sklepy Delikatesy U Chłopców.
Zaznacza, że pandemia spowodowała rozwój usług online także w sklepach tradycyjnych.
Teraz spodziewamy się większego zainteresowania naszą ofertą z dostawą do domu w okresie przedświątecznym. Oczywiście trudno przewidzieć, jak tego typu usługi będą rozwijały się już po pandemii koronawirusa - przyznaje Florczyk.
Inne ze sklepów, które są w Grupie Chorten, a nie mają specjalnej strony internetowej, też oferują możliwość dowozu zakupów pod drzwi klienta. Działa tak m.in. sklep Żak przy Zwierzynieckiej 13 w Białymstoku czy dwa sklepy w Wysokiem Mazowieckiem. Sklepy korzystają także z aplikacji mobilnych umożliwiających taką sprzedaż.
(PW / Foto: mat. pras.)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie