Reklama

Infolinia w magistracie bywa gorąca

07/03/2018 08:04

Ponad 176 tys. razy białostoczanie zadzwonili na miejską infolinię od momentu jej uruchomienia w 2014 roku. Dzwoniąc pod numer 85 879 79 79 uzyskali przydatne informacje ułatwiające załatwianie urzędowych spraw.

Dzięki specjalnej infolinii kontakt mieszkańców z urzędem jest łatwiejszy niż wcześniej. Telefoniczna obsługa wszelkich zapytań i zgłaszanych przez białostoczan interwencji jest sprawna i szybka. Od uruchomienia infolinii do poniedziałku (12 lutego) konsultanci odbierający telefony odnotowali 176 tys. 153 połączenia.

Interesanci najczęściej pytają o rejestrację pojazdów, dowody osobiste i prawa jazdy oraz akty Urzędu Stanu Cywilnego. Jest też dużo pytań związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Mieszkańcy szukają również informacji o podatkach i sytuacji na drogach. Ponadto zgłaszają uwagi dotyczące np. czystości w naszym mieście.

Z infolinii korzysta wielu mieszkańców Białegostoku, którzy dzięki temu załatwiają urzędowe sprawy szybciej niż wcześniej. Liczba zrealizowanych połączeń potwierdza, że uruchomienie numeru 85 879 79 79 dla białostoczan było dobrym pomysłem – powiedział prezydent Tadeusz Truskolaski.

Infolinia działa w poniedziałki od godz. 8.00-17.00, w pozostałe dni tygodnia od 7.30 do 15.30 oraz w otwarte soboty od godz. 8.00 do 12.00. W poniedziałki konsultanci odbierają średnio ok. 300 połączeń. Od wtorku do piątku – interesanci dzwonią ponad 200 razy dziennie. W soboty telefonów jest mniej – w ostatnich miesiącach było ich każdorazowo kilkanaście.

(Źródło i foto: bialystok.pl/ oprac. Cezarion)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do