Reklama

Mam kota na punkcie mleka

11/01/2013 12:00
U blisko połowy dzieci w wieku szkolnym spożycie wapnia nie pokrywa nawet 50 procent dziennego zapotrzebowania na ten składnik – tak wynika z danych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

Z myślą o nich Polska Izba Mleka wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka ruszają z kampanią edukacyjną w szkołach pod hasłem „Mam kota na punkcie mleka”.

Celem akcji jest zwiększenie świadomości znaczenia mleka i jego przetworów w diecie dzieci i młodzieży. Kampania będzie realizowana w 20 polskich miastach

We wtorek 15 stycznia organizatorzy zapraszają na śniadanie, na którym zaprezentują plany kampanii na najbliższe trzy lata oraz przedstawią dane na temat wartości odżywczych mleka i jego przetworów.

Kampania „Mam kota na punkcie mleka” skierowana jest przede wszystkim do dzieci i młodzieży w wieku od 8 do 13 lat, ich rodziców oraz nauczycieli. W stworzeniu mody na spożywanie mleka oraz przetworów mlecznych mają pomóc m.in. działania edukacyjne w szkołach. By osiągnąć jak największą skuteczność przygotowano materiały dla wszystkich adresatów działań.

Do udziału w kampanii edukacyjnej może przystąpić każda zainteresowana szkoła. Wystarczy wejść na stronę internetową i wypełnić formularz rejestracyjny. Udział w programie jest bezpłatny.

Akcja finansowana jest ze środków Unii Europejskiej, budżetu państwa oraz Funduszu Promocji Mleka.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do