Reklama

Na Halfway Festival dotrzesz pociągiem

26/06/2013 16:00
Opera i Filharmonia Podlaska połączyła siły z Podlaskimi Zakładem Przewozów Regionalnych. Dzięki wspólnej akcji „Pociąg do opery” informację o repertuarze największej w regionie instytucji kulturalnej podróżni znajdą na peronach oraz w wagonach taboru. Organizatorzy przygotowali również specjalny pakiet zniżek dla „festiwalowych” pasażerów.

W ramach inicjatywy plakaty z ofertą kulturalną Opery i Filharmonii Podlaskiej zostaną rozmieszczone na peronach PKP oraz w pociągach Przewozów Regionalnych.

Wizualizacje zapowiedzi zostaną również wyświetlone na monitorach, w które wyposażono wagony taboru. Największą atrakcję stanowią zniżki dla uczestników Half-Way Festival. Ci, którzy zaopatrzą się w karnet wcześniej mogą liczyć na 30-procentową ulgę, przy zakupie biletów na pociąg. Promocja dotyczy większość lokalnych połączeń. Preferencyjne warunki obowiązują także podróżnych z Warszawy.

- To świetna inicjatywa – mówi Marta, białostoczanka studiująca w Stolicy. - Bardzo chciałabym wpaść pod koniec czerwca na Half-Way. Niższy koszt dojazdu bardzo mnie zachęcił.

Osoby uprawnione do ulgowych przejazdów, np. uczniowie i studenci zapłacą jeszcze mniej - zgodnie z ustawowymi uprawnieniami. Wszyscy jednak muszą pamiętać o tym, by podczas kontroli okazać festiwalowy karnet.

Wydarzenie rozpocznie się już 28 czerwca. Na uczestników czekają koncerty takich gwiazd jak:  Emilíana Torrini (Islandia), Local Natives (USA) czy Anna von Hausswolff (Szwecja). Miejscem imprezy będzie odnowiony amfiteatr, przylegający do gmachu przy ul. Odeskiej.

Akcja zorganizowana przez Operę i Filharmonię Podlaską wspólnie z Podlaskimi Zakładem Przewozów Regionalnych stanowi świetny przykład udanej współprac. Miejmy nadzieję, że w przyszłości kolejne instytucje również podejmą podobne działania.

(kaer)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do