
Od pierwszego października sprawami związanymi z opłatami za gospodarowanie odpadami komunalnymi zajmująą się pracownicy nowego referatu w Departamencie Finansów Miasta. Zmiana nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami pieniężnymi dla białostoczan.
Dotychczas sprawy dotyczące opłat za odpady komunalne były prowadzone przez Biuro Zarządzania Systemem Odpadami spółki Lech. Od października te zadania przejmie Urząd Miejski. Zmiana wynika z podjętej przez Radę Miasta uchwały (z czerwca 2017 roku) w sprawie zmian w zakresie upoważnienia udzielonego spółce Lech do załatwiania indywidualnych spraw dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie miasta.
Lokalizacja nowego Referatu Opłat za Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi pozostaje bez zmian. Pracowników, którzy udzielą informacji i przyjmą interesantów można znaleźć w budynku przy ulicy Kamiennej 17.
Godziny pracy referatu pokrywają się z godzinami obowiązującymi w Urzędzie Miejskim. W poniedziałki: 8.00 – 17.00, od wtorku do piątku: 7.30 – 15.30. Bez zmian pozostają też numery kont oraz dane do przelewów dotyczących opłat za odpady.
(Źródło i foto: bialystok.pl/ oprac. Cezarion)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie