Reklama

Nietrafione prezenty to norma

21/12/2013 13:00
Ponad połowa Polaków przynajmniej raz była niezadowolona z otrzymanego prezentu – wynika z badań Instytutu Homo Homini, na zlecenie portalu Giftbook.eu. Jedynie co piąta osoba szukająca podarunku, zna i bierze pod uwagę gust oraz oczekiwania obdarowywanego.

Polacy pod choinkę najczęściej kupują książki, płyty i kosmetyki. W większości przypadków są one jednak nietrafione. Powodem jest nieznajomość oczekiwań osoby, dla której prezent jest kupowany.

Z badań Instytutu Homo Homini, przeprowadzonych na zlecenie nowo powstałego portalu Giftbook.eu wynika, że ponad połowa Polaków przynajmniej raz była zawiedziona podarunkiem. Zwrot prezentu obecnie nie jest taki prosty, bo sprzedawca wcale nie musi przyjąć "niechcianego" pełnowartościowego towaru. Zależy to od jego dobrej woli.

Dlatego dobrym rozwiązaniem jest namówienie osoby, której chcemy sprawić upominek, na zrobienie listy prezentów, dzięki czemu kupujący zaoszczędzi czas i sprawi przyjemność upominkiem. Można to zrobić tradycyjnie, pisząc listę na kartce lub przez internet, dzięki czemu wskażemy konkretny produkt.

– Możemy też dołączyć na przykład linki, jak ten produkt wygląda, gdzie można go kupić – mówi Małgorzata Belka, rzeczniczka portalu Giftbook.eu .

(@Newseria)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do