Reklama

Piątnica w czołówce silnych polskich marek. Pokonała nawet Facebook

18/12/2017 08:06

Marka Piątnica zdobyła tytuł Superbrands 2018, plasując się na 6. pozycji wśród najbardziej polecanych marek w Polsce. Polska spółdzielnia wyprzedziła takich gigantów, jak Facebook, YouTube czy Lego. Równocześnie Piątnica zajęła 1. miejsce w kategorii nabiał, potwierdzając silną pozycję w branży mleczarskiej.

Już po raz dwunasty organizacja Superbrands ogłosiła wyniki corocznego plebiscytu, który wyłania najsilniejsze marki na polskim rynku. W tym roku, po raz pierwszy, laureatów największego niezależnego badania marek w Polsce wybierali wyłącznie konsumenci. Ich decyzją, w czołówce 20 najsilniejszych marek – jako jedyna spółdzielnia – znalazła się OSM Piątnica. Dodatkowo mleczarnia została wyróżniona zaszczytnym tytułem Superbrands Polska Marka.

Plebiscyt Superbrands, organizowany na całym świecie od przeszło 20 lat, w Polsce odbył się już po raz 12. Badanie obejmowało prawie 2000 marek konsumenckich i zrealizowane zostało metodą CAWI na próbie ponad 10 tysięcy respondentów przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Tytuły Superbrands oraz Superbrands Polska Marka przyznane zostały na podstawie indeksu siły marki, który liczony był jako różnica między polecaniem, a odradzaniem marki przez konsumentów.

Polecanie marki to kryterium wyrażające zaufanie i uznanie jakości. Jak podkreśla Łukasz Kalinowski, Wiceprezes OSM Piątnica, otrzymane wyróżnienia to powód do radości, ale też motywacja do dalszej, wytężonej pracy:

Cieszymy się, gdy marka Piątnica jest doceniana. Szczególnie, jeśli dowody uznania płyną ze strony wymagających konsumentów. Fakt, że polecają oni produkty sygnowane marką Piątnica to dla nas zaszczyt i wyraz największego zaufania. To również najlepsza mobilizacja, by w swoich działaniach stale podnosić poprzeczkę.

(BL)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do