Reklama

Porcja Dobra będzie teraz dostępna jeszcze bardziej

19/11/2019 18:11

Porcję Dobra, słodką naturalną przekąskę, która zadebiutowała na rynku na początku roku, można już kupić w sześciu dużych sklepach sieciowych. W ubiegłym miesiącu wprowadziły ją do swojego asortymentu także Empik, Auchan, E.Leclerc i białostockie PSS Społem.

Dla debiutującej marki to duży sukces. Dystrybutorzy za jej główny atut  uważają krótką etykietę, często tylko trzyskładnikową (np. jabłka, jeżyny i cytryna). Liczy się także konkurencyjna cena, która w porównaniu z innymi towarami z tej samej półki działa zdecydowanie na plus.

- Mamy bardzo pozytywne reakcje na nasze przekąski i to zarówno ze strony klientów jak i sprzedających je sieci. Zapewne dlatego wieść o nich szybko się rozchodzi – mówi Natallia Stsepantsova, prezes Pure Life, firmy produkującej Porcję Dobra. – Jako marka wywodząca się z Choroszczy na Podlasiu, naturalną koleją rzeczy, bliskie relacje nawiązaliśmy z PSS Społem w Białymstoku. Sprzedaje nasze przekąski we wszystkich swoich 25 sklepach. Najczęściej można je znaleźć w strefie przekąskowej.

Także sieć Empik starannie dobierająca słodycze, które oferuje klientom swoich księgarni, dostrzegła potencjał Porcji Dobra, jako produktu zupełnie naturalnego, bez dodatku cukru i chemicznych dodatków. Przekąskę można kupić teraz w kilkudziesięciu salonach Empik. Do jej dystrybutorów dołączył w ostatnich tygodniach także E.Leclerc.

- We wrześniu wzięliśmy udział w targach organizowanych przez tę sieć w Ptak Warsaw Expo i przyniosło to już wymierne korzyści – dodaje Natallia Stsepantsova.

Pure Life, producenta Porcji Dobra szczególnie cieszy też obecność w jednym z największych sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce - w hipermarkecie Auchan, który jest jednym z krajowych liderów  w swoim sektorze. Przekąska zadebiutowała na półkach francuskiego giganta w październiku.

- Otwiera to przed nami nowe perspektywy. Gama naturalnych przekąsek sprzedawanych w tej sieci jak naprawdę i imponująca, ale mamy nadzieję, że przebijemy się – mówi Natallia Stsepantsova.

Już wcześniej Porcja Dobra wywalczyła sobie pozycję w sieci drogerii Rossmann i w Kauflandzie. Właściciele Porcji Dobra nie zapominają jednak, że jako pierwsze ich przekąski sprzedawały małe ekologiczne sklepy – stacjonarne i internetowe. To im zawdzięczają udane początki i rosnącą popularność. Dlatego stale rozwijają sieć dystrybucyjną także tymi kanałami sprzedażowymi.

(UD)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do